וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב רומן? מייסד גוגל סרגיי ברין נפרד מאשתו

רועי גולדנברג

29.8.2013 / 10:27

גורם בענקית החיפוש: ברין יוצא בתקופה האחרונה עם עובדת גוגל, שיצאה בעבר עם עובד בכיר אחר, שעזב אתמול את החברה. בכל מקרה, ברין ואשתו חתמו על הסכם ממון לפני הנישואים

סרגיי ברין, אחד משני מייסדי גוגל, ואשתו אן ווג'קיקי, מייסדת שותפה של חברת 23andMe, נפרדים. השניים, שנשואים כבר שש שנים עם שני ילדים, עדיין לא מתגרשים אך בתגובה רשמית נמסר בשמם כי "כבר מספר חודשים שהם אינם גרים יחד. הם נשארו חברים טובים ושותפים", נכתב באתר AllThingsD.

על-פי גורם בגוגל, ברין יוצא בתקופה האחרונה עם עובדת גוגל, שיצאה קודם לכן עם עובד בכיר אחר בגוגל, הוגו בארה, שבדיוק הודיע אתמול כי הוא עוזב את החברה. עם זאת, לא ברור אם הרומן החדש של ברין הוא הסיבה לפרידה בין הצדדים.

ווג'קיקי היא לא רק אשתו של ברין אלא גם אחותה של אחת העובדות הראשונות בגוגל - סוזן ווג'קיקי, סמנכ"לית בכירה בתחום הפרסום בגוגל. למעשה, ברין הכיר את אן דרך סוזן, שהשכירה את המוסך הביתי שלה לברין ולשותפו לארי פייג', המשמש כמנכ"ל גוגל, כשהשניים רק התחילו לבנות את היסודות של מנוע החיפוש הדומיננטי בעולם.

הקשר המשפחתי לא מסתיים פה, כיוון שגם בעלה של סוזן, דניס טרופר, הוא עובד גוגל. זאת ועוד, ברין וגוגל יחדיו השקיעו בסטארט-אפ של אן, 23andMe, שעוסק בתחום הגנטיקה וגייס עד היום 161 מיליון דולר. סרגיי ואן מחזיקים יחד גם בקרן צדקה שנושאת את שמם בהיקף של 200 מיליון דולר.

אז איך כל זה אמור להשפיע על ברין וגוגל? כנראה שלא ממש. כאמור, השניים עדיין לא התגרשו אך גם אם יעשו זאת, הזוג חתם על הסכם ממון לפני הנישואים, לפיכך לא תהיה כל השפעה על החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully