וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אילת: "ההסכם בין הטוטו להתאחדות לא הוגן"

אריק קפלן הגיש מכתב לשרה לבנת ולצחי פישביין ובו טען: "אין לכדורגל הישגים בינ"ל ואין הצדקה כלכלית להסכם שבדרך"

המאבק על חלוקת הכספים בספורט הישראלי נמשך. אריק קפלן, נשיא איגוד אילת, פנה היום (שני) במכתב לשרת התרבות והספורט לימור לבנת וליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט צחי פישביין ודרש לשקול מחדש את ההסכם העומד להיחתם בין משרד הספורט, מועצת ההימורים וההתאחדות לכדורגל בנוגע לסיוע, תמיכה, רפורמה ושיווק בין בענף הכדורגל בישראל.

"אני מקבל את העובדה שיש צורך בהסכם שיווק... אולם הסכם זה אמור להיות הוגן, ראוי וכמובן כלכלי", כתב בין היתר קפלן, אשר יושב בדירקטוריון הטוטו כנציג אילת. הוא הדגיש את הישגי הענפים "הקטנים" לאחרונה וביניהם מדליית הזהב של ירדן ג'רבי באליפות העולם לג'ודו והוסיף: "אני מכיר בחשיבות הכדורגל כענף מספר 1 בישראל ובעולם, אולם מכאן ועד לשעבד את רוב רובן של הכנסות המועצה למען הכדורגל הישראלי... הרי המרחק רב ובעיקר אינו מוצדק... יש לקחת בחשבון כי בניגוד לענפי הספורט האחרים, אין לכדורגל הישראלי (לצער כולנו) הישגים בינלאומיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מבק שלעצור את ההסכם המתגבש. קפלן/מערכת וואלה, צילום מסך

בהמשך אף כתב קפלן: "די אם אציין כי הכנסות המועצה מהכדורגל הישראלי הינן כ-220 מיליון ש"ח בשנה, כאשר לאחר קיזוז פרסים והוצאות אחרות נשארים כ-55 מיליון ש"ח לחלוקה. הסכם ה"שיווק" עומד על 80 מיליון ש"ח, מזה כ-20 מיליון ש"ח לליגה הלאומית (אשר הרווח מההימורים עליה כלל אינו מתקרב לסכום הניתן לה) - זאת אומרת, אין פה כל הצדקה כלכלית!!".

את המכתב מסיים קפלן במילים: "אני קורא לכם להביא למועצת ההימורים הסכם הוגן וכלכלי (וללא נספחים והתחייבויות נוספות) מחד ומאידך להגדיל את הסכומים הניתנים ליתרת הספורט בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק קפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully