וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-על תציע הנחות במוניות של גט טקסי

רועי גולדנברג

3.9.2013 / 17:26

מי שיטוס עם אל-על לניו-יורק יוכל ליהנות מהנחה של 25 דולר לנסיעה משדה התעופה. בישראל תוענק הנחה של 20 שקל למי שיגיע עם GetTaxi לנתב"ג

חברת התעופה אל-על חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת הסטארט-אפ GetTaxi, במסגרתו תציע החברה ללקוחותיה הנחות בהזמנת מוניות בישראל ובערים נוספות בהן פועלת GetTaxi.

כך, מי שיטוס עם אל-על לניו-יורק, יוכל ליהנות מהנחה של 25 דולר לנסיעה משדה התעופה למלון, כשלפי החברה עלות נסיעה ממוצעת עומדת על 60-85 דולר.

יש לציין כי בניו-יורק, שם החלה GetTaxi לפעול רק לאחרונה, מוענק השירות באמצעות מכוניות יוקרה שחורות ולא מוניות צהובות רגילות

בלונדון תוענק הנחה של 10 ליש"ט, ובמוסקבה וסנט פטרסבורג תוענק הנחה של 300 רובל לנוסעי אל-על.

בישראל תוענק ההנחה בכיוון הלוך - משמע, למי שירצה להגיע במונית של GetTaxi מהבית לשדה התעופה. זאת לאור העובדה כי תחנת מוניות הדר היא המפעילה הבלעדית של מוניות לנוחתים בנתב"ג, ולכן GetTaxi לא יכולה להסיע משם את נוסעי אל-על. במסגרת שיתוף-הפעולה תוענק הנחה של 20 שקל ללקוחות אל-על.

יש לציין כי על אף שיתוף-הפעולה עם GetTaxi, שמציעה גם שירותי הסעה ללקוחות עסקיים, אל-על תמשיך לעבוד עם תחנת המוניות קסטל כדי להסיע את עובדיה - טייסים ודיילים - שמגיעים לשדה התעופה נתב"ג.

שיתוף-הפעולה בין הצדדים מושק היום (ג') למשך 3 חודשים, וההנחה תינתן רק עבור נסיעה ראשונה בשירות דרך האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully