וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בוול סטריט לקראת פרסום נתוני מאקרו

עדי בן ישראל

5.9.2013 / 14:38

במוקד: נתונים רבים משוק העבודה שישפיעו רבות על החלטת הריבית של הפדרל ריזרב לצמצם את רכישות האג"ח

המסחר בוול סטריט יתנהל היום (חמישי) בתגובה לפרסום נתוני מאקרו חשובים שיפורסמו היום ומחר, ובראשם - נתוני התעסוקה לחודש יולי. החוזים העתידיים על מדדי המניות המובילים נסחרים כמעט ללא שינוי.

כידוע, בשוק ממתינים להחלטת הריבית של הפדרל ריזרב בהמשך החודש, בה תיתכן הכרזה על הפחתת רכישות האג"ח. בשוק מצפים להפחתת הרכישות בשבועות הקרובים, אולם הרבה מאוד תלוי בנתונים הכלכליים בכלל ובנתוני התעסוקה בפרט. בשוק מצפים ליצירה של 177 אלף משרות חדשות ביולי, לעומת 162 אלף משרות בחודש הקודם. שיעור האבטלה צפויה להיוותר על 7.7%. הנתונים יפורסמו מחר לפני המסחר.

בורסות וול סטריט בניו יורק. AP
בורסות וול סטריט בניו יורק/AP

היום יקבלו המשקיעים "מתאבן" ראשון לקראת נתוני התעסוקה: לפני פתיחת המסחר יפורסם סקר ה-ADP, המהווה אינדיקציה למספר המשרות שנוצרו במגזר הפרטי. אנליסטים חוזים כי הסקר יצביע על יצירה של 185 אלף משקות במגזר הפרטי ביולי, לעומת 200 אלף ביוני. כמו כן יפורסמו נתוני התביעות השבועיות לקבלת דמי אבטלה. לאחר הפתיחה יפורסם מדד מנהלי הרכש למגזר נותני השירותים (שצפוי לרדת ל-54.5 נקודות באוגוסט מ- 56 נק' ביולי) וכן נתון ההזמנות ממפעלים ביולי.

מבין המניות הבולטות היום בשוק, בלקברי (סימול: BBRY) תרכז עניין לאחר שדיווחה כי היא תרה אחר רוכש שיקנה את החברה עד נובמבר.

מניותיהן של יצרניות המטוסים במוקד גם כן לאחר שדלתא הודיעה על רכישת 40 מטוסים מאיירבוס תמורת 5.6 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully