וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת מהמזגן? כל מה שרציתם בקצות האצבעות

מספרים ועד חופשות, מאוכל ועד בגדים – הקניות באינטרנט הפכו לפשוטות ונוחות מתמיד. כך תוכלו לרכוש מה שרציתם בנוחות, במהירות ובהרבה מקרים – גם במחיר נמוך יותר

חשקה נפשכם במוצר חדש אבל קשה לכם לצאת מהמזגן? מתלבטים איפה לעשות את הקניות ולא יודעים איך להחליט? יותר ויותר ישראלים מגלים כי השימוש באינטרנט יכול להפוך את חוויית הקנייה לנוחה ויעילה יותר – בין אם מדובר בבגדים, מוצרי מזון, ספרים או קבלת שירותים שונים. אך האם בכל המקומות אכן משתלם לעשות זאת?

מוצרי מזון

הרשתות הגדולות דוגמת שופרסל ומגה מאפשרות לצרכנים להרכיב את סל הקניות ולרכשו דרך האתר. מעבר לנוחות של הקניה מהבית, מציעים האתרים חלופות זולות או בריאות יותר למוצר הנבחר ומאפשרים השוואה מהירה בין מוצרים על מנת להרכיב את הסל המתאים. הצרכן המתקדם יכול לעשות שימוש באתר מייסופרמרקט המאפשר השוואת מוצרים בין הרשתות השונות – שופרסל, מגה, רמי לוי ויינות ביתן והרכבת סל משותף מבין כולן – כך שהסל הכללי יוצא הזול ביותר.

בגדים

קניית בגדים ברשת עשוייה להיראות כרעיון רע, אחרי הכל מדידת הבגד היא חלק מרכזי בתהליך בחירת המלתחה, אך גם בתחום זה יש המעדיפים את הנוחות של הקניה מהבית ואת המחירים הזולים יחסית אותם ניתן למצוא. אחד מהאתרים הפופולריים הוא אסוס, חנות המוכרת בגדי גברים ונשים, הן של מותג הבית והן של מאות מותגים נוספים והכי חשוב - המשלוח חינם. כמו כן כולל האתר גם חנות יד שנייה, בה יכולים הלקוחות לקנות בגדים משומשים ואף להציע בגדים למכירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אינטרנט

שינוי או שידרוג בתשתית האינטרנט היה כרוך עד לאחרונה ביצירת קשר טלפוני עם נציג שירות הלקוחות של חברת התשתית, המתנה על הקו ותהליך מסורבל מול אותו נציג שירות. גם אם בחלק מהמקרים התאפשר להזמין חיבור לתשתית דרך האתר, עדיין דובר על מילוי טפסים והשארת פרטים ולאחר מכן המתנה לנציג שירות שחוזר ללקוח על מנת לסגור את העסקה. כעת, מאפשרות חברות התשתית הצטרפות לקוחות חדשים לאינטרנט או שדרוג תשתית הגלישה בנוחות ובמהירות דרך האתר שלהן – ללא המתנה לנציג השירות. יתר על כן, חברות רבות נוהגות לתת הטבות מיוחדות לצרכנים הרוכשים מוצרים ושירותים בצורה ישירה דרך האתר, כך לדוגמא, בזק מעניקה הטבת "חודש ראשון חינם" בחיבור לתשתית האינטרנט שלה. יצא שחסכתם גם כאב ראש וגם כסף.

חופשות

אם בעבר טיסה לחופשה התחילה בנסיעה למשרד נסיעות וקניית חבילת הנופש דרכם. כיום מאפשרות הסוכנויות לבצע את כל ההזמנות אונליין. בוואלה! טורס לדוגמא, מאפשרת המערכת השוואה בין חברות התעופה השונות המציעות טיסות ליעד המבוקש ופילוח הטיסות על פי המחיר או על פי עצירות הביניים. כמו כן מציעות הסוכנויות השונות גם חבילות נופש הכוללות את השהייה ביעד המבוקש. אופיר טורס לדוגמא, מאפשרים גם השכרת רכב וביטוח דרך האתר. אם בחרתם להזמין את הטיסות בלבד, תוכלו להשתמש באתר AIRBNB על מנת למצוא מקום מגורים בזמן החופשה. האתר מציע מגוון דירות וחדרים ברחבי העולם המוצעים על ידי בעליהם – לעיתים אף בתוספת אירוח מלא. האתר מאפשר גם לדרג את הדירה ולקרוא חוות דעת של גולשים קודמים שהשתמשו בשירותי הבעלים, על מנת לוודא שחופשתכם תעבור בנעימים.

השלב השני בכל חופשה עובר במשרד הפנים – על מנת להוציא דרכון או לחדש דרכון שתוקפו פג. על התורים הארוכים במשרדים הממשלתיים אין סיבה להכביר במילים, אך כיום מאפשר המשרד לאזרחים לבצע פעולות אלה בנוחות דרך האתר – הדרכונים נשלחים בדואר רשום לבית האזרח והשירות אף ניתן במחיר זול יותר מאשר במשרד עצמו.

ספרים

גם רשתות הספרים הגדולות סטימצקי וצומת ספרים מספקות אתר נוח, בו ניתן לקנות ממגוון הספרים והדיסקים ולקבלם בדואר עד הבית. את השיטוט בין מדפי הספרים מחליף השיטוט בין דפי האתר, ולעיתים מוצע הספר במחיר זול יותר לעומת מחירו בחנות.

בעצם - הכל

עזבו אתכם מקניות בסופר, בגדים או חופשות – הצרכן המתקדם יכול למצוא באינטרנט פשוט הכל. צרכנים רבים קונים אפילו את הדברים הקטנים ביותר ברשת במחיר זול יותר מאשר בארץ. באתר המכירות הפומביות איביי תוכלו למצוא כמעט כל מה שיעלה על דעתכם וניתן להשיג בו עסקאות טובות של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully