וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה שלילית בוול סטריט, נוקיה זינקה 7%

הלל קורן

12.9.2013 / 23:24

אנליסטים: "אין נתונים שעשויים לספק טריגר משמעותי". המיליארדר קארל אייקן נשאר שורי על אפל: המניה זולה כעת. תביעות האבטלה השבועיות נפלו לרמה של 292 אלף

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות שערים קלות על רקע נעילה מעורבת בבורסות אירופה ונתון מאקרו חיובי. אפל (472.69 1.06%+) הוסיפה לרכז עניין לאחר שנפלה אתמול ברקע אכזבת המשקיעים מהאייפון 5 החדש, שהוצג רשמית שלשום.

נתוני סגירה בוול סטריט, 12 בספטמבר 2013. גלובס
נתוני סגירה בוול סטריט, 12 בספטמבר 2013/גלובס

"השוק נותר במצב שקט ככל שאנחנו מתקרבים לסוף השבוע. אם ניקח את המתיחות מול סוריה ביחד עם העובדה כי ה'פד' עשוי 'להפסיק את המסיבה' כבר בשבוע הבא עם נסיגה מתוכנית התמריצים שלו, הרי שזה מובן שהסוחרים מרגישים זהירים, מבלי נתונים טריים שעשויים לספק טריגר משמעותי", ציינו אנליסטים ב-Monex Capital Markets.

לוח המאקרו דליל היום עם נתון תביעות האבטלה השבועיות בלבד. בשבוע הראשון של ספטמבר ירדו תביעות האבטלה ב-31 אלף לרמה של 292 אלף, הרמה הנמוכה ביותר מאז 2006. צפי האנליסטים בשוק עמד על עלייה לרמה של 330 אלף לעומת 323 אלף בשבוע האחרון של אוגוסט. עם זאת, לשכת העבודה עדכנה כי שתי מדינות שידרגו את מערכות המחשוב שלהן ולכן קיימת סבירות שהתוצאות לא מדויקות.

אייקן: מניית אפל זולה

אפל צנחה אתמול ביותר מ-5%, בין היתר בשל דאגת המשקיעים מה-iPhone 5c, המיועד להימכר במחירים זולים יחסית לשאר מוצרי החברה. המשקיע המיליארדר קארל אייקן התראיין לרשת CNBC ואמר כי הוא נשאר שורי על החברה. אייקן ציין עוד כי רכש מניות אפל בימים האחרונים, שכן הן זולות כרגע, לדעתו.

מניית איזיצ'יפ (24.52 20.75%-) בלטה בירידה חדה ככל הנראה על רקע חששות המשקיעים מהשפעת מוצר חדש עליו הכריזה סיסקו אתמול.

גם פרוטליקס (4.72 15.11%-) רשמה היום ירידות שערים חדות על רקע הודעתה כי היא מתכננת לגייס 60 מיליון דולר באמצעות אג"ח להמרה למשקיעים מוסדיים בארה"ב, ששנת הפרעון שלהן 2018. החברה תציע בנוסף אגרות ב-9 מיליון דולר נוספים לרוכשים.

רשת CNBC מדווחת היום כי מסתמן רוב של בעלי המניות (65% בעד לעומת 35% נגד) למחיקתה של דל (13.85) מהמסחר - והפיכתה לפרטית.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully