וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לעליות קלות בפתיחת המסחר בוול סטריט

קובי ישעיהו

18.9.2013 / 14:11

בצהריים יתפרסמו נתוני התחלות ואישורי בניה לאוגוסט, שצפויים לעמוד על רמה שנתית של כ-910 אלף ו-940 אלף. חברי "ועדת השוק הפתוח" צפויים להודיע על הפחתת רכישות אג"ח

יום המסחר (רביעי) בוול סטריט צפוי להפתח בעליות קלות, כשמדד ה-S&P 500 קרוב בכ-0.3% לשבוא את שיא כל הזמנים שלו. בינתיים, מגמה מעורבת עם נטייה לעליות נרשמת בבורסות אירופה, לאחר עליות קלות בוול סטריט אמש ולקראת הודעת "ועדת השוק הפתוח" של הפד היום.

האירוע המרכזי אליו נושאים המשקיעים את עיניהם כעת הוא פגישת הריבית של הפד, שתסתיים היום (בסביבות 21:00 שעון ישראל). לפי הערכות בשווקים חברי הבנק המרכזי יגיעו להחלטה על צמצום התוכניות להקלה כמותית, במסגרתן הפד רוכש אג"ח בהיקף של 85 מיליארד דולר מדי חודש. "אם לא יוחלט על צעד כלשהו זה יפגע באמון של הפד", אומר אריק גרין, מנהל בחברת TD Securities. גרין הוסיף ואמר כי אם יוחלט שלא להאט את רכישות האג"ח, זה יבלבל את השווקים.

המסחר בוול סטריט ננעל אתמול (ג') כאמור בעליות קלות, לאחר פרסום מדד המחירים לצרכן ובציפייה דרוכה לקראת תוצאות פגישת המדיניות המוניטארית שהחלה אתמול ותסתיים היום.

בזירת המאקרו, ב-15:30 יתפרסמו נתוני התחלות ואישורי בניה לחודש אוגוסט, שצפויים לעמוד על רמה שנתית של כ-910 אלף ו-940 אלף בהתאמה.

מיקרוסופט מגדילה הדיבידנד

מניית מיקרוסופט ריכזה עניין אתמול לאחר שהודיעה כי היא מקפיצה את הדיבידנד שלה ב-22% ל-28 סנט למניה, וכי תבצע רכישה חוזרת של מניות ב-40 מיליארד דולר.

חברת טבע הודיעה אתמול כי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) אישר פורמולציה חדשה לתרופת ה-TREANDA בהזרקה, לטיפול בבסוגים שונים של מחלת הסרטן.

קומפיוג'ן דיווחה אתמול על תוצאות ניסויים עבור CGEN-15049, חלבון החשוב לבקרת פעילות מערכת החיסון. זהו אחד מתשעת חלבוני הבקרה החדשים שהתגלו על ידי על ידי שימוש בכלים החישוביים הייחודים של קומפיוג'ן. התוצאות מראות ש-CGEN-15049 מעכב את הפעילות של מספר סוגי תאים במערכת החיסון, הממלאים תפקידי מפתח בתגובת מערכת החיסון לגידולים סרטניים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully