וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח עדיין ירוק: תורי ענק לרכישת דגמי האייפון החדשים

משה גולן

22.9.2013 / 8:01

אפל החלה בסוף השבוע לשווק את דגמי האייפון החדשים, ה-5S וה-5C ותורי ענק השתררו באוסטרליה, יפן, ארה"ב, צרפת, בריטניה ומדינות נוספות. לפי הערכות, אפל תודיע על שיא חדש במכירת האייפונים בסוף שבוע אחד

רבים הספידו את חברת אפל ואת מכשירי האייפון, אך הצרכנים אמרו את שלהם. תורי ענק השתררו בחנויות של אפל בסידני, טוקיו, לונדון וסן-פרנסיסקו כאשר עשרות אלפי אנשים ביקשו דבר אחד - לרכוש את האייפון החדש ועדיף בצבע זהב. לכן, לפי הערכות החברה צפויה להודיע על שיאי מכירות בסוף השבוע הראשון שלאחר השקת דגמי אייפון חדשים.

המכירות של האייפונים החדשים, ה-5S והדגם המוזל יותר ה-5C, החלו ביום שישי בסידני, אוסטרליה והתרחבו לאחר מכן לחנויות אפל ברחבי ארה"ב, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, בריטניה, יפן וסינגפור. לפי הדיווחים תורי הענק ליד חנויות אפל השתררו במקרים רבים לאורך מספר קילומטרים, ואנשים נאלצו לחכות במשך מספר שעות עד לרגע המיוחל.

לפי הערכות האנליסטים המוקדמות, אפל הייתה צפויה למכור כ-6-7.75 מיליון אייפונים בסוף השבוע ובכך לעקוף את השיא שנרשם בשנה שעברה אז החברה מסרה כ-5 מיליון אייפונים בסוף השבוע הראשון שלאחר ההשקה.

הביקושים הגבוהים לצד ההיצע הנמוך יחסית, במיוחד של האייפון 5C בצבע זהב, הובילו את החברה להודיע כי המלאים הראשוניים של הדגמים החדשים כבר אזלו ובכך לאמת את הערכות האנליסטים שצפו כי החברה תשבור שיא מכירות חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully