וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ שישמור על הכלב שלכם בחופשה

שירות גלובס

29.9.2013 / 8:48

לכם מגיעה חופשה אבל גם לכלבים: DogVacay מתווכת בין בעלי כלבים ל"בייביסיטרים" שישמרו עליהם - וגייסה 7 מיליון דולר עד כה

כל מי שיש ברשותו כלב ויצא לחופשה אי פעם מכיר את הרגע הזה בו הוא חוזר מהנופש, לוקח את הכלב מהפנסיון ונפרד ממאות שקלים תוך שהוא מנסה להדחיק את המחשבה מה עבר על כלבו בזמן החופשה. בדיוק כאן נכנס לתמונה סטארט-אפ חדש שמכוון לשוק של 11 מיליארד דולר: DogVacay.

חברת DogVacay היא מכין AirBNB לכלבים, כלומר היא מחברת בין בעלי כלבים ל-10,000 "בייביסיטרים" של כלבים ברחבי ארה"ב. התעריף נמוך בכ-50% מזה של הפנסיון ועל הדרך DogVacay גוזרת קופון של 15% על התיווך בין הצדדים. לא רק שמדובר בפתרון זול יותר, אותם בייביסיטרים בד"כ שולחים לבעלי הכלבים תמונות וקטעי וידיאו כהוכחה לטיפול המסור שמקבלים הכלבים.

לחברה אתר אינטרנט ואפליקציית מובייל. המנכ"ל אהרון הירשהורן הסביר לרשת CNBC כי החברה מספקת "בדיקת איכות" לשירותים שמציעים הבייביסיטרים ושירות לקוחות 24 שעות ביממה.

"אנחנו מספקים שירותי שמירה ביום, הוצאת כלבים לטיול... אנחנו מכוונים לכל השוק הזה", אמר הירשהורן. "זה שוק של 11 מיליארד דולר שמוזנח לחלוטין".

אחת מלקוחות החברה, ג'קי טוליבר, סיפרה ל-CNBC על החוויה שלה: "DogVacay סיפקה לי שקט נפשי ויחסים נפלאים עם הבייביסיטר של הכלב. מעבר לכך שזה הרבה יותר זול, זה גורם לי להרגיש נחת שאני יודעת שהכלב נמצא בבית ולא בכלוב בזמן שאני נופשת".

מייקל לם, ה"בייביסיטר" ששומר על כלבה של טוליבר, החל לעבוד עם DogVacay כשהיה מועסק כמתכנת בבנק ההשקעות גולדמן זאקס. הוא טוען שהעבודה עם DogVacay שינתה את הקריירה שלו: "אני מקבל פניות חוזרות כי ברגע שמישהו יצר עימי קשר ושמרתי לו על הכלב, נוצרה מערכת יחסים והוא ישכור את שירותי שוב". לם התפטר מעבודתו בגולדמן זאקס ועובד היום במשרה מלאה בתור בייביסיטר כלבים.

DogVacay גייסה עד כה 7 מיליון דולר מקרנות הון סיכון. החברה, הקיימת רק שנה וחצי, לא חושפת את נתוני ההכנסות שלה אך הסכימה לומר שמספר ההזמנות גבוה היום פי 10 מכפי שהיה בינואר.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully