וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוקים לחסן בנמל אשדוד: "מי זה לפיד שיטיף לנו"

1.10.2013 / 13:28

עם חזרתו לתפקיד כיו"ר ועד עובדי נמל אשדוד התקבל אלון חסן בחיוכים. "בנמל לא היו ספקות לגבי זה שהצדק היה איתי". לפיד: "פגיעה ממשית בעבודה המאורגנת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן חזר הבוקר (שלישי) לתפקידו אחרי שאתמול אישרה ההסתדרות את ביטול השעייתו. "קודם כל אני מאוד שמח לחזור, אני מאוד מתרגש, זה כמו להגיע לכיתה א'", אמר חסן עם חזרתו לנמל שם התקבל בחיוכים וחיבוקים רבים. "אני רוצה להגיד לכם שקודם כל אני שמח מאוד להיות חלק ממשפחת הנמל", הוסיף חסן. "בנמל לא היו ספקות לגבי זה שהצדק היה איתי. אני רוצה להודות באופן אישי לחברי הוועד שאיתי, אבינועם שושן, שעבר תקופה לא קלה, לא פשוטה, כמובן נתן לי גיבוי מלא באופן אישי, היינו בקשר יום-יומי, חברי הוועדים, אלון מועלם, אחי הקטן, שבאופן שוטף גם דיברנו, חברי ועדים אחרים, העובדים שאולי למעט בודדים, רובם האמינו ותמכו, ואני מאוד מאוד שמח לחזור ואנחנו נעשה את הכול, הכול שיהיה טוב למדינת ישראל ולעובדים".

בהתייחסו להשעייה אמר חסן כי לא היה צריך לוותר על דבר בשביל לחזור לתפקידו. "בראש ובראשונה, שכחתי להודות להסתדרות, עופר עיני, אבי ניסנקורן ואבי אדרי, שהאמינו בי ולא נגררו אחרי ההכפשות ואחרי המהומה שהייתה סביבי, ותודה לאל באמת נתנו לי את הגיבוי ואחרי שבדקו ואחרי שראו, וגם ראו שאני עמדתי בתקנה. הוציאו תקנה חדשה, ואני נאלצתי להתאים את עצמי לתקנה הזו, ואכן זה מה שעשיתי", אמר חסן.

חסן סירב להתייחס לדבריהם של שר האוצר יאיר לפיד ויו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' שתקפו את ההחלטה להחזירו לעבודה, אך אבינועם שושן התייחס לנושא ואמר "מי מטיף לי מוסר, יאיר לפיד שרימה 90% מהציבור במדינת ישראל? ביבי נתניהו, שמזגזג כל שני וחמישי? תראה את ההתנהלות שלו עכשיו, שכל העולם קם נגדנו בגלל ההתנהלות שלו". שושן הוסיף: "מי מטיף לי מוסר, ישראל כץ? אתם לא יודעים מה העבר של ישראל כץ, אתם רואים את הבריונות של ישראל כץ. מי יכול להטיף מוסר לאלון חסן? 90% מהשרים וחברי הכנסת יש להם עסקים, יש להם ניגוד עניינים, ואף אחד מהתקשורת לא מעז לצאת נגדם. אז לקחו כמה... ואני אגיד את זה כאן ועכשיו - זה 99% מאבק עדתי".

מוקדם יותר, כאמור, הגיב שר האוצר יאיר לפיד להחלטה להחזיר את חסן לעבודה. ?החזרתו של אלון חסן לתפקידו כראש ועד עובדי נמל אשדוד היא פגיעה של ממש בעבודה המאורגנת בישראל?, אמר לפיד. ?עבודה מאורגנת ושמירה על זכויותיו של ציבור העובדים בישראל ראוי שיהיו מיוצגים על ידי מי ששמים לנגד עיניהם את טובת העובדים ולא את טובתם האישית?. לפיד הוסיף כי ימשיך לקדם את המכרזים להקמתם של נמלים נוספים, אשר פתיחתם תביא להורדת יוקר המחיה למעמד הביניים הישראלי.

בסטטוס שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה יחימוביץ' כי "זו שגיאה קשה להחזיר את אלון חסן להיות יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. חסן הוא תפוח רקוב אחד שמטיל כתם על מנהיגי עובדים, על העובדים כולם, ועלינו, הלוחמים בעד עבודה מאורגנת ומאמינים בה. איכשהו אני לא מצליחה להתפעל מהנימוק הפורמלי שחסן עשה לנו טובה והפסיק לעשות ביזנס עם הנמל באמצעות שלל החברות הפרטיות שלו ושל משפחתו. כל מעשי השחיתות שלו התאדו? זהו? מתחילים דף נקי ולבן?". לדברי יחימוביץ' "נתניהו, לפיד, בנט וישראל כץ יכולים לצאת לרקוד ברחובות – הם קיבלו ליד את הנשק הטוב ביותר שמפריטנים ושונאי עבודה מאורגנת יכולים לחלום עליו. חסן הוא לא רק סמל שמנופפים בו בכל פעם שרוצים להפריט נכסי מדינה, לייבש, לדרוס ועד, לעשות אאוטסורסינג. הוא לא רק סמל, הוא באמת בריון מושחת".

לקריאה נוספת:

רשמית: אלון חסן יחזור לוועד עובדי נמל אשדוד
נמל אשדוד מפסיק לעבוד עם חברות של יו"ר הוועד אלון חסן
בעקבות התחקיר: יו"ר ועד נמל אשדוד, אלון חסן, השעה את עצמו

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully