וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלכלה על הבר" מארחת את יו"ר מיטב דש צבי סטפק

7.10.2013 / 10:52

במפגש הבא של "כלכלה על הבר", נארח את מר צבי סטפק, יו"ר מיטב דש, בתל אביב. סטפק ידון בחינוך פיננסי וניהול השקעות, ובלקח שנותר לנו ללמוד גם 30 שנה אחרי משבר המניות

"גלובס" מציג אירוע נוסף במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר", בשיתוף בנק לאומי ובית ההשקעות מיטב דש. במפגש הבא נארח את מר צבי סטפק, יו"ר מיטב דש, והוא יתקיים ביום ד', 9.10, בבר האברקסס, לילינבלום 40 בתל אביב.

הנושאים בהם יעסוק סטפק: בין חינוך פיננסי לניהול השקעות נכון, השגיאות הנפוצות בקרב המשקיעים, כיצד לנצל הזדמנויות השקעה כיום? האם השקעה סולידית היא כיום באמת השקעה סולידית? מה נותר לנו ללמוד גם 30 שנה לאחר משבר מניות הבנקים. בנוסף, יעסוק סטפק במחירי הנדל"ן, וינסה לענות על השאלה - האם זה זמן נכון לרכוש דירה?

צבי סטפק הוא יו"ר, מייסד ובעבר מנכ"ל של בית ההשקעות מיטב, וכיום הוא משמש כיו"ר בית ההשקעות מיטב דש. סטפק מוסמך במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ועתיר ניסיון בשוק ההון, ובעברו הרחוק אף היה מורה להיסטוריה.

בשנת 1979 הקים סטפק את חברת ניהול תיקי ההשקעות מיטב יחד עם שלמה סימנובסקי, כאשר שנה אחר כך כבר החלה החברה להפיק ניתוחים כלכליים לציבור ולעיתונות. בשנת 1983, כאשר הבורסה של תל אביב נסגרה למשך שבועיים בעקבות משבר מניות הבנקים, היה זה סטפק שבישר בשידור חי בגלי צה"ל על פתיחתה מחדש.

את הערב תפתח הרצאתו של יוסי פרניק, סמנכ"ל במיטב טרייד. פרניק יעסוק בהבדל שבין השקעות להימורים, ובכלים להשקעה נבונה.

מפגשי "כלכלה על הבר" של "גלובס", בשיתוף בנק לאומי ובית ההשקעות הממוזג מיטב דש, הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט מקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור.

כאמור, המפגש יתקיים בבר האברקסס, לילינבלום 40 בתל אביב.

פתיחת דלתות בשעה 19:00, כאשר ההרצאה תחל בשעה 20:00 בדיוק.

להרשמה לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • צבי סטפק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully