וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן טלקום חתמה הסכם לשיתוף אתרים עם פרטנר

גד פרץ

6.10.2013 / 12:32

ההסכם בין החברות כולל מודל חדש לפיו גולן תוכל להשתמש גם באנטנות ולא רק בתרנים של פרטנר. ההסכם קיבל אישור מרשות ההגבלים העסקיים

גולן טלקום ופרטנר חתמו על הסכם לשיתוף אתרים ואנטנות. ההסכם קיבל את אישור רשות ההגבלים העסקיים. מדובר בהסכם שכולל שיתוף בתרנים והסכם לשיתוף באנטנות.

השיתוף באנטנות הוא חדש יחסית במתכונתו כך שגולן טלקום לא תצטרך להתקין אנטנות אלא אותן אנטנות שמשמשות את רשת פרטנר ישמשו במקביל את רשת גולן טלקום.

אתרי חברות סלולר. גלובס
אתרי חברות סלולר/גלובס

ההסכם בין פרטנר לגולן טלקום מתווסף להסכם שיש לגולן טלקום עם סלקום, ושניהם נועדו לסייע לה לעמוד במחויבותה לפריסת הרשת בכל הארץ.

ל"גלובס" נודע, כי במסגרת השיחות בין הצדדים נרמז בצורה לא רשמית שפרטנר תהיה שמחה לארח את רשת גולן טלקום כך שהאחרונה תעביר את לקוחותיה שמשתמשים היום ברשת סלקום לרשת פרטנר, או לפחות להביא לכך שגולן תחלק התנועה בין שתי הרשתות.

שיתוף האתרים הוא נושא שנתמך על ידי משרד התקשורת וגם רשות ההגבלים העסקיים תומכת בו אם כי לא בהתלהבות יתרה ותחת מגבלות. בעיני רשות ההגבלים, כל עוד לא מדובר בציוד האקטיבי - כלומר בתחנת הבסיס עצמה, במוח של האתר - אין מניעה לשיתוף פעולה בין מתחרים.

בצד של משרד התקשורת, הרי שהמשרד תומך בשיתוף בדומה לרשות ההגבלים אך הנושא אינו נמצא באחריותו, שכן כל ההיתרים לבניית אתרים חדשים הם במגרש משרד הפנים, ושם הבעיה העיקרית של כלל המפעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully