וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולה זירו מוציאה אתכם למסע באירופה

10 זוכים יקכיבו את נבחרת URBAN EXPERIENCE של קולה זירו וייצאו למסע חווייתי ברחבי אירופה. איך נרשמים?

יש לכם כישרון מיוחד או סגנון חיים ייחודי? קוקה קולה מציעה לכם לצאת למסע חווייתי עירוני באירופה במסגרת מבצע של קולה ZERO.

10 הזוכים שייבחרו, נבחרת URBAN EXPERIENCE, תצא לדרך בין התאריכים 6-11.11.13 למסע שיעבור בלונדון, רוטרדאם וברלין . במסגרת המסע יהנו הזוכים מפעילויות רבות, בין היתר ביקור במטבחו של השף ג'ימי אוליבר; בילוי במועדונים הטרנדים בלונדון; סדנת גרפיטי עם אמן מפורסם; מרוץ סירות בנמל רוטרדאם; סדנאות מקוריות ואישיות עם האומנים המובילים בתחומם, דוגמת סדנת ריקודי "היפ הופ" על גגות רוטרדאם, סדנת DJ במועדון ""Tube Station המפורסם בברלין וסדנת עיצוב סניקרס אישי; ביקור במוקדי הבילוי הנחשקים ביותר שיש לאירופה להציע ועוד.

את המסע יעברו הזוכים ב-ROCK STAR BUS – אוטובוס אמנים כמו של להקות הרוק הגדולות ביותר, אשר מאובזר בכל העולה על הדעת, DJ, בר משקאות, מיטות מפנקות, סרטים, משחקי פלייסטיישן וכל מה שצריך.

על מנת להצטרף למסע ניתן להירשם באתר קוקה קולה זירו בישראל – להוריד את האפליקציה, להעלות תמונות ולענוצת על שאלות. המערכת תהפוך את הנתונים לסרטון פרסונלי מדליק, שיעלה לגלריה בה תתבצע בחירת הזוכים. עמדות הרשמה ייפרשו גם בקמפוסים ברחבי הארץ. מתוך כל המשתתפים שיגישו סרטי מועמדות, יבחרו 20 שיגיעו לשלב אודישן ייחודי- משחק משימות אורבני , מתוכם תבחר הנבחרת למסע.

לאתר קולה זירו

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully