וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 כישורים שיסייעו לכם למצוא עבודה

מייגן קסרלי, פורבס

16.10.2013 / 9:24

חשיבה ביקורתית, יכולת הקשבה, ניטור, קבלת החלטות וכישורים מתמטיים: מהם הכישורים שיכולים לעשות את ההבדל בין הצעת עבודה במקום מבוקש לבין סימן לעבר הדלת

כל אחד יכול לקחת קורס בשפת C + +, אבל זה הרי לא מה שיבטיח לכם עבודה. רוב העבודות הנדרשות היום בשוק דורשות אמנם גישה למחשבים, אולם לא רק את הנושא הטכני צריך היום העובד הפוטנציאלי להציג לראווה בראיון העבודה.

לאתר פורבס ישראל

כדי להגיע למיומנויות החשובות ביותר נברנו בתוך סט הכישורים הנדרשים עבור העבודות המבוקשות ביותר, כפי שהוגדרו בידי אתר התעסוקה CareerBuilder, אשר זוכה ליותר מ-24 מיליון מבקרים מדי חודש. שלא במפתיע, מומחיות טכנית על יישומיה השונים אכן נמצאת ברשימה, אבל לא רק היא.

הבלטת כישוריכם בקובץ קורות החיים עשויה להיות קריטית, וכדאי שתתנו לה ביטוי גם בראיון העבודה. חשוב גם שתדגישו כיצד יישמתם את אותם כישורים ותרמתם בעזרתם להצלחה של מקומות העבודה הקודמים שלכם. מתן דוגמאות ספציפיות הממחישות כיצד סייעו כישורים אלה בהצלחת מקומות עבודה קודמים עשויה לעשות את ההבדל בין הצעת עבודה לבין סימן לעבר הדלת.

הנה 10 מיומנויות העבודה הקריטיות ביותר בחיפושיכם אחר עבודה בשנת 2013:

1. חשיבה ביקורתית (נמצאה ב-9 מתוך 10 דרישות ממועסק פוטנציאלי בעבודות המבוקשות ביותר): שימוש בהיגיון ובסיבתיות על מנת לזהות את נקודות החוזק והחולשה של פתרונות למצבים ולבעיות.

2. יכולת לפתור בעיות מורכבות (נמצאה ב-9 מתוך 10): זיהוי בעיות מורכבות וסקירת מידע הקשור בהן כדי לפתח ולהעריך אפשרויות ליישום פתרונות.

3. קבלת החלטות (נמצאה ב-9 מתוך 10): יכולת להתחשב בעלויות וביתרונות של פעולות אפשריות כדי לבחור את המתאימה ביותר.

4. יכולת הקשבה פעילה (נמצאה ב-9 מתוך 10): לתת את מלוא תשומת הלב למה שאנשים אחרים אומרים, לקחת את הזמן כדי להבין את הנקודות שהועלו, לשאול שאלות על פי צורך ולא להפריע.

5. ידע במחשבים ובאלקטרוניקה (נמצאה ב-8 מתוך 10): ידע במעגלים, במעבדים, בציוד אלקטרוני ובחומרת מחשב (כולל יישומים ותוכניות) תמיד מסייע.

6. כישורים מתמטיים (נמצאה ב-6 מתוך 10): ידע בחשבון, אלגברה, גיאומטריה, סטטיסטיקה וכו' ויישומם.

7. תפעול וניתוח מערכות (נמצאה ב-5 מתוך 10): קביעת אופן הפעולה של המערכת וכיצד היא צריכה לעבוד וניתוח כיצד שינויים בתנאים, בפעולה ובסביבה ישפיעו על התוצאות.

8. יכולת ניטור (נמצאה ב-5 מתוך 10): ניטור והערכת הביצועים של עצמך, של יחידים או של ארגונים אחרים, כדי לנקוט פעולה מתקנת ו/או להשתפר.

9. תכנות (נמצאה ב-3 מתוך 10): כתיבת תוכנות מחשבים למטרות שונות.

10. שיווק ומכירות (נמצאה ב-2 מתוך 10): ידע בעקרונות ובשיטות הצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. הכישורים כוללים ידע באסטרטגיה ובטקטיקה שיווקית, בטכניקות מכירה ובמערכות בקרת מכירות.

אלפי משרות מכל התחומים מחכות לכם ביד2 דרושים, היכנסו עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully