וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילך אשר-טופילסקי מונתה למנכ"לית דיסקונט

עירית אבישר

17.10.2013 / 11:37

אשר-טופילסקי מכהנת היום כראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים. לאחר כניסתה לתפקיד, 3 בנקים גדולים בישראל ינוהלו ע"י נשים - לאומי, דיסקונט והבינלאומי

לילך אשר-טופילסקי, ראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, מונתה למנכ"לית בנק דיסקונט ותחליף את ראובן שפיגל. זאת, בהמשך לחשיפת "גלובס" אתמול. לאחר כניסתה לתפקיד, 3 בנקים גדולים בישראל ינוהלו ע"י נשים - לאומי, דיסקונט והבינלאומי.

דירקטוריון דיסקונט החליט על המינוי בהתאם להמלצת ועדת האיתור, בראשות היו"ר יוסי בכר. ועדת האיתור מונתה במטרה לסייע לדירקטוריון בתהליך איתור מועמדים לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, במקומו של ראובן שפיגל שהודיע על פרישתו לפני כחודשיים.

"ועדת האיתור והדירקטוריון ניהלו תהליך מסודר ומתודולוגי שבסופו נבחרה לילך לנהל ולהנהיג את קבוצת דיסקונט", מסר בכר. "לילך מביאה איתה ידע מקצועי רב וניסיון מוכח בניהול. בתפקידיה הקודמים היא נחשפה למגוון רחב של תחומים מרכזיים בעולם הבנקאות. אני משוכנע שלילך תשתלב במהרה בקבוצת דיסקונט ותוביל אותה, בנחישות ובהצלחה, לשיאים חדשים".

אשר-טופילסקי, 43, כיהנה בתפקידי ניהול מגוונים בבנק הפועלים מאז 1998. משנת 2009 ועד היום היא מכהנת כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים וכראש החטיבה הקמעונאית. במסגרת זו ניהלה אשר-טופילסקי את מערך 280 הסניפים של הבנק והובילה יוזמות עסקיות משמעותיות. במקביל, פעלה ליישום מודלים וכלים חדשניים בתחום השירות בהתאמה למגזרי הלקוחות השונים.

בשנים 2007-2009 כיהנה כמשנה למנכ"ל וכחברת הנהלה הממונה על חטיבת האסטרטגיה. במסגרת זו, הייתה אחראית על גיבוש והתווית אסטרטגיה עסקית לפעילות הבנק על כל זרועותיו. לאשר טופולסקי תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת .Kellogg School of Management, Northwestern University בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully