וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: מי כוכב הטלוויזיה הרווחי ביותר?

דורות'י פומרנץ, פורבס

20.10.2013 / 10:38

שני גברים וחצי מספקת לא מעט שמות לרשימת כוכבי הטלוויזיה העשירים. פורבס דירג מי הם כוכבי הטלוויזיה בעלי חשבון הבנק התפוח ביותר?

במהלך שבוע הפתיחה של עונת הטלוויזיה החדשה בארה"ב, 11.6 מיליון צופים התיישבו לצפות בסדרה המצליחה של רשת CBS "שני גברים וחצי". אמנם במונחים ישראליים מדובר במספרים אסטרונומיים, אך ביחס למספרים אליהם התרגלו ברשת מדובר בירידה משמעותית. לשם השוואה - כשאשטון קוצ'ר הצטרף לסדרה על חשבון צ'ארלי שין אשר נזרק ממנה בבושת פנים, ריתקה הסדרה למסכים לא פחות מ-28 מיליון צופים.

לאתר פורבס ישראל

אך כל זאת לא הפריע לשלושת כוכבי הסדרה לככב גם בעשיריית כוכבי הטלוויזיה בעלי השכר הגבוה ביותר בארה"ב - כשאשטון קוצ'ר, המגלם את דמותו של וולדן המיליארדר החביב, מוביל בגאון את הרשימה - עם הכנסות של 24 מיליון דולר בין החודשים יוני 2012 ליוני 2013.

מי הצטרפו לשלושת אלו ברשימה היוקרתית? ומיהו כוכב העבר אשר הגיע למקום מפתיע במיוחד? היכנסו לדירוג המלא וגלו.

1. אשטון קוצ'ר - 24 מיליון דולר

אשטון קוצ'ר. GettyImages
אשטון קוצ'ר/GettyImages

כוכב הטלוויזיה המרוויח ביותר צוחק כל הדרך אל הבנק מאז החליף את צ'ארלי שין ככוכב הסדרה "שני גברים וחצי" בשנת 2011. קוצ'ר ידוע גם כאחד הכוכבים הפעילים ביותר ברשתות החברתיות השונות, כמו גם כאחד המשקיעים הידועים והפעילים בהוליווד, עם השקעות בחברות כמו סקייפ ו-Spotify.

2. ג'ון קרייר - 21 מיליון דולר

ג'ון קרייר באמי 2009. Matt Sayles, AP
ג'ון קרייר באמי 2009/AP, Matt Sayles

תפקיד הדמות המשלימה את קוצ'ר בסדרה "שני גברים וחצי" מתגלה כמקום עבודה רווחי למדי, וקרייר בהחלט יכול להתגאות במקום השני והמכובד.

3. ריי רומנו - 16 מיליון דולר

ריי רומנו. AP
ריי רומנו/AP

הסדרה המיתולוגית "כולם אוהבים את ריי" אמנם ירדה מהמסכים כבר לפני 8 שנים, אך כוכב הסדרה ממשיך לשמור על מקומו ברשימת המרוויחים הגדולים בעיקר בזכות הכנסותיו משידורים חוזרים של הסיטקום המצליח של רשת CBS. בנוסף הוא הכניס השנה סכומים יפים מפרויקטים נוספים, בהם דיבוב דמותו של מני, הממותה החביבה בסדרת סרטי "עידן הקרח"

4. ניל פטריק האריס - 15 מיליון דולר

ניל פטריק האריס. GettyImages
ניל פטריק האריס/GettyImages

אחד מכוכבי הסדרה "איך פגשתי את אמא" עשה את מרבית כספו השנה הודות להצלחה המסחררת של הסדרה. העונה המשודרת כעת, התשיעית במספר, תהיה גם האחרונה - אך לפטריק האריס אין סיבה לדאגה, שכן הוא ביסס עצמו ככוכב בולט על במות ברודווי, והשנה הנחה בפעם הרביעית את טקס חלוקת פרסי ה"טוני".

5. מארק הרמון - 15 מיליון דולר

מארק הרמון. Uwe Lein, AP
מארק הרמון/AP, Uwe Lein

NCIS היא אולי תוכנית הטלוויזיה החביבה על סבתכם - אך אל תזלזלו בכוחה של האוכלוסייה המבוגרת. התוכנית מושכת יותר צופים מכל תוכנית "מבוססת תסריט" אחרת בארה"ב - והכוכב מרוויח בהתאם.

6. פטריק דאמפסי - 13 מיליון דולר

השחקן פטריק דמפסי. Evan Agostini, AP
השחקן פטריק דמפסי/AP, Evan Agostini

הכוכה בגדול של סדרת הדרמה המצליחה "האנטומיה של גריי" כמעט ולא מצא השנה זמן לעיסוקים נוספים מעבר לצילומי הסדרה - אשר עלתה השנה לעונתה העשירית. למזלו, הוא הרוויח משכורת לא ראה בצילומים אלו

7. טים אלן - 11 מיליון דולר

טים אלן. Chris Pizzello, AP
טים אלן/AP, Chris Pizzello

טים אלן חזר למסך עם הסדרה "גבר מי שנשאר אחרון". בנוסף להכנסותיו מהסיטקום המצליח, הוא מכניס סכומים יפים גם כקולו של "באז שנות אור" - הצעצוע המככב בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור".

8. אנגוס טי. ג'ונס - 11 מיליון דולר

אנגוס טי ג'ונס. Dan Steinberg, AP
אנגוס טי ג'ונס/AP, Dan Steinberg

אנגוס, המגלם את ג'ייק - הילד המתבגר (ולמעשה ה"חצי") בסדרה "שני גברים וחצי" מופיע ברשימה - כנראה בפעם האחרונה. הכוכב הצעיר עוזב את הסדרה, לאחר שבשנה שעברה כינה אותה "טינופת" במהלך ראיון שהעניק.

9. מייקל סי. הול - 10 מיליון דולר

מייקל סי הול. Frederick M. Brown, GettyImages
מייקל סי הול/GettyImages, Frederick M. Brown

הסוף של הסדרה "דקסטר" בכיכובו של הול אמנם זכה לביקורות צוננות, אך הול עצמו יכול להיות מרוצה מכניסתו לרשימת הכוכבים המרוויחים.

10. צ'ארלי שין - 10 מיליון דולר

צ'ארלי שין מוכר שני בתים במכה. Kevin Winter  - גטי, מערכת וואלה!
צ'ארלי שין מוכר שני בתים במכה/מערכת וואלה!, Kevin Winter - גטי

שין אמנם איבד את המקום הראשון ברשימה מאז נזרק מהסדרה "שני גברים וחצי", אך הוא שומר על מקום בעשירייה הודות לסדרה החדשה בכיכובו - "סדנה לעצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully