וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 23 העלים מסים במיליונים ונשלח לכלא

22.10.2013 / 11:04

מיכאל טיטייבסקי, בן 23 בלבד, העלים הכנסות ב-4 מיליון שקל ונשלח ל-15 חודשי מאסר בפועל

15 חודשי מאסר בפועל נגזרו בשבוע שעבר על מיכאל טיטייבסקי, צעיר בן 23 מגבעתיים, שהורשע בהסתרת 4 מיליון שקל מהכנסותיו - כך דיווחה היום (ג') רשות המסים. מאז שנתפס, פנה להתפרנס מעבודות נקיון ואבטחה, אך לא התרחק מהתחום ופנה ללימודי ייעוץ השקעות.

טיטייבסקי הורשע ב-25 עבירות על חוק מס ערך מוסף, בתיק שנוהל על ידי עו"ד ורדה שפין-גרוס ממע"מ ת"א 3 והואשם בכך שבהיותו בן 23 בלבד, נרשם במע"מ כעוסק מורשה בתחום אספקת כח אדם בעבודות בניין ועקב ביקורת שנערכה לו, התברר כי בכל עשרת החודשים בהם פעל, ניהל פנקסי חשבוניות כפולים בעלי אותם מספרי חשבונית, הגיש למע"מ דוחות כוזבים ולא שילם את המס אף בגין החשבוניות שהגיש.

טיטייבסקי דיווח על עסקאות בגובה של כ-32 אלף שקל בלבד, למרות שבפועל קיים עסקאות בהיקף של למעלה מ-4 מ' ש'.

חקירות מכס ומע"מ חיפה שניהלו את החקירה בעניינו איתרו 18 חשבוניות שלא שולם בגינן המס, אך מאחר שטיטייבסקי לא ניהל ספרי חשבונות והשתמש בספרי חשבוניות כפולים, היקף הנזק המלא שנגרם לקופת המדינה כתוצאה מהתנהלותו ככל הנראה גבוה בהרבה.

בא כוחו של טיטייבסקי טען כי הוא נקלע למצב עקב התמכרותו להימורים, קשיי קליטה בארץ ודינמיקה משפחתית סבוכה, וכי הודה במעשיו בהזדמנות הראשונה. בטיעוני העונש ציינה השופטת מיכל ברק-נבו מבית משפט השלום בתל-אביב כי לא רק שלא הוכח קשר בין בעיית ההימורים של טיטייבסקי שעבורה לא קיבל טיפול למרות הבטחתו ושאינה מצדיקה עבירות מסוג זה, אלא שמעולם לא הסיר את מחדליו ועוד פתח בהליכים להיות מוכרז כפושט רגל.

  • עוד באותו נושא:
  • העלמת מס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully