וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה מורידה מחירי 1,000 מוצרים - עדיין הכי יקרה

אילנית חיות

22.10.2013 / 13:16

במאמץ להתנתק מהתדמית שדבקה בה כרשת השיווק היקרה בישראל, מודיעה "מגה בעיר" על הוזלת מוצרים. מבדיקה עולה כי גם המחירים החדשים גבוהים יותר מהמתחרים

רשת מגה הודיעה היום (ג') כי תוזיל את מחיריהם של 1,000 מוצרים בסניפי רשת מגה בעיר אלא שמבדיקת "גלובס" עולה כי גם לאחר ההוזלה, המחירים במגה בעיר יהיו גבוהים בעשרות אחוזים מהמתחרים.

כך, למשל, הודיעה מגה כי תמכור סימילאק אדוונס 900 גרם במחיר של 87.6 שקל במקום 89.99 שקל - הוזלה של 3%. אותו מוצר נמכר ברמי לוי שיווק השקמה ב-69.29 שקל וברשת יינות ביתן ב-69.99 שקל ומכאן שאחרי ההוזלה, המוצר במגה יהיה יקר יותר ב-25%.

דוגמא נוספת: מרק עוף אמיתי 400 גרם של חברת יוניליוור; מגה מסרה כי המחיר החדש של המוצר יעמוד על 25.99 שקל, לעומת מחיר של 27.79 שקל עד כה - הוזלה של 13%. אלא שגם כאן, מבדיקה באתר "מיי סופרמקט" עולה כי מחיר אותו מוצר ברמי לוי עומד על 11.63 שקל ובשופרסל ישיר על 17.99 שקל ומכאן שהמחיר החדש של מגה יותר מכפול מהמחיר ברמי לוי שיווק השקמה וגבוה ב-44% מהמחיר בשופרסל ישיר.

דוגמא שלישית היא פסטה ברילה מספר 5 במשקל 500 גרם, מוצר שהיבואנית חברת שסטוביץ הוזילה לפני חודשים אחדים לכל רשתות השיווק. במגה אומרים כי המוצר יוזל ב-9% ויימכר ב-9.99 שקל - מחיר הגבוה ב-25%-36% מרמי לוי ויינות ביתן.

במגה אומרים כי המהלך נועד לצמצם את הפערים מול רשתות השיווק המוזלות וכי מדובר במוצרים הנמכרים ביותר ברשת. מנכ"ל מגה, מוטי קרן, אומר כי "מהלך ראשוני זה יוביל לשינוי תפיסת המחיר של מגה בעיר ומגה כולה על כלל מותגיה .אנו קוראים היטב את השוק ואת המציאות הצרכנית החדשה ומבינים שכדי להחזיר את אמון הלקוחות ברשת, אנחנו מחויבים להמשיך ולשפר את חווית השירות ולהתאים את המחירים, למצב התחרות בשוק המזון".

במאי האחרון חשף "גלובס" את התוכנית האסטרטגית החדשה של מגה, הכוללת חידוד הפנייה לשוק הדיסקאונט ושינויים ארגוניים רחבי-היקף. התוכנית האסטרטגית הוצגה במאי לדירקטוריון החברה על-ידי מנכ"ל מגה קמעונאות, מוטי קרן, שנכנס לתפקידו בתחילת השנה.

על-פי תוכנית הרשת, היא תרחיב את מספר הפורמטים ותחדד את פעילותה בזירת המחיר. ברשת מבקשים ליצור מרחק בין הפורמטים כך שיהיה להם בידול ברור. במסגרת זו תפוצל תת-הרשת "מגה בעיר" לשני מותגים, שאחד מהם יהיה מותג פרמיום, והשני יהיה יותר קרוב למותג דיסקאונט.

  • עוד באותו נושא:
  • מגה בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully