וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ה-S&P 500 בשיא חדש בפעם החמישית ברציפות

קובי ישעיהו

22.10.2013 / 23:31

דוח התעסוקה: 148 אלף משרות נוספו בחודש ספטמבר - פחות מצפי האנליסטים; שיעור האבטלה ירד ל-7.2%. נטפליקס דיווחה אתמול ועקפה את התחזיות

המסחר בוול סטריט נחתם היום (ג') בעליות שערים, כאשר מדד ה-S&P טיפס לשיא נחדש, זה היום החמישי ברציפות. כיוון המסחר הושפע בעיקר מנתוני תעסוקה מעורבים שפורסמו לפני פתיחת המסחר.

לאחר עיכוב של 18 ימים בשל השיתוק בממשל האמריקאי, פורסמו היום ב-15:30 נתוני התעסוקה בארה"ב לחודש ספטמבר. לפי הנתונים שפרסם הממשל, 148 אלף משרות נוספו למשק האמריקאי, פחות מצפי האנליסטים שעמד על תוספת של 180 אלף משרות. עם זאת שיעור האבטלה ירד לרמה של 7.2% (שנתי) לעומת 7.3% בחודש אוגוסט.

נציין לא מעט כלכלנים העריכו כי הנתונים יהיו מעוותים עקב השבתת הממשל. לנתונים השפעה רבה על המדיניות המוניטרית של הפדרל ריזרב ועל ההחלטה מתי להתחיל להפחית את רכישות האג"ח החודשיות, כך שבשווקים עוקבים בדריכות אחר הנתונים.

ב-17:00 התפרסמו נתוני ההוצאות על תשתיות ובנייה בחודש אוגוסט, שרשמו עלייה של 0.6% כשהצפי היה לעלייה של כ-0.4%.

גרף וול סטריט. גלובס
גרף וול סטריט/גלובס

פאבר: הפד יגדיל רכישות האג"ח

לאחר שעננת המשבר התקציבי בוושינגטון חלפה, הפד חוזר למרכז הבמה, ואיתו התהיות לגבי עתיד המדיניות המוניטרית שלו. בראיון ל-CNBC טען אתמול (ב') מארק פאבר כי השאלה היא לא מתי הפד יצמצם את תוכנית הרכישות שלו, אלא מתי הוא יגביר את קצב הרכישות. "השאלה אינה הצמצום. השאלה היא באיזה שלב הם יגדילו את היקף רכישות האג"ח ל-150 מיליארד דולר, 200 מיליארד דולר, או טריליון דולר בחודש", אומר פאבר.

בשבוע הבא, נזכיר, יערוך הפד את פגישת המדיניות החודשית שלו, כאשר במוקד העניינים, כמובן, עתיד תוכנית הרכישות, שעומדת כיום על 85 מיליארד דולר בחודש. עוד טוען פאבר כי הפד הציב את עצמו בעמדה שלא ניתן לסגת ממנה. "כל תוכנית ממשלתית שהוכנסה בלחץ וכצעד זמני - תמיד תהיה קבועה. הפד הכניס את עצמו לעמדה ממנה אין אסטרטגיית יציאה".

אפל חשפה אייפד חדש

חברת אפל (519.87 -0.29%) חשפה הערב באירוע ההשקעה שערכה שני טאבלטים חדשים. האייפד אייר ודגם נוסף של אייפד מיני עם מסך בתצוגת רטינה.

עונת הדוחות נמשכת, והיום יפרסמו לאחר המסחר דוחות לוקהיד מרטין (130.05 +3.79%), הארלי דיווידסון וג'וניפר נטוורקס. אתמול דיווחה נטפליקס (322.52 -9.15%) לאחר סיום המסחר על תוצאותיה ברבעון האחרון והיכתה את התחזיות. המניה מזנקת במסחר המוקדם.

חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט דיווחה אתמול על תוצאות הרבעון השלישי של השנה. בשורה העליונה הציגה צ'ק פוינט (58.49 -1.98%) הכנסות של 344 מיליון דולר ברבעון, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אנליסטים צפו בממוצע הכנסות של כ-343 מיליון דולר ברבעון. הרווח הנקי על בסיס GAAP עמד על 159.7 מיליון דולר, עלייה של 5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה הסתכם ב-85 סנט ללא פריטים חד פעמיים לעומת צפי אנליסטים ל-84 סנט ולעומת 79 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (7.39 -0.27%) הודיעה היום כי שבביה שולבו במערכת הבידור הביתית החדשה Budii של מפעילת האינטרנט האוסטרלית iiNET. מערכת זו כוללת נתב תקשורת, סמארטפון וטאבלט ביתיים - המאפשרים אינטרנט מהיר, שיחות קוליות באיכות HD, וכן תמיכה עתידית בשירותי בית חכם.iiNET היא מפעילת שירותי האינטרנט השנייה בגודלה באוסטרליה ומספר מנוייה מגיע לכ-900 אלף.

חברת אלוט תקשורת (13.43 -0.30%) הודיעה היום על השקת Allot ClearSee - פתרון חדש בתחום Analytics של מידע ברשתות פס רחב קוויות וסלולריות.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully