וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחפש עבודה בפיג'מה: יריד יד2 דרושים השני

היריד הוירטואלי של יד2 דרושים מאפשר למחפשי עבודה להיפגש עם נציגי חברות רבות בלי לצאת מהבית על ידי דמות וירטואלית. היריד פתוח היום ומחר בכל שעות היממה

לאחר ההצלחה של יריד התעסוקה הווירטואלי הראשון בישראל שיזם אתר יד2 דרושים, מתקיים היריד פעם נוספת היום (שני) ומחר. היריד הווירטואלי מאפשר לדורשי העבודה להסתובב ביריד באמצעות דמות וירטואלית לפגוש נציגים מטעם החברות ולהגיש מועמדות למשרות – במשך כל שעות היום ובלי לצאת מהבית.

בין עשרות החברות שיציגו משרות ביריד : חברת London sales שמציעה עבודות בחו"ל במגוון תפקידים ובמגוון מדינות כמו אוסטרליה, סינגפור, פיליפינים ועוד. פלאפון, סלקום , NESS , לאומי קארד ,הוניגמן , אדידס , זארה, Retalix, Nice Siklu, Pontis, SuperFish , Toyga, אלקטרה, Pontis , CheckPoint, Ninfando, Retalix וחברות נוספות. כמו כן יתקיים ביריד לראשונה שיתוף פעולה עם המרכז להכוון תעסוקתי של הבינתחומי הרצליה במסגרתו, הבוגרים והסטודנטים של הבינתחומי יקבלו הזמנה לחדר VIP בו יוצגו משרות נבחרות ויקבלו עזרה וייעוץ במציאת עבודה, כלים רלוונטיים וכד'.

מחפשים עבודה בזמן העבודה...

על פי סקר שנערך על ידי יד2 דרושים כמעט 50% ממחפשי העבודה כיום, מועסקים כרגע במשק ומחפשים עבודה בזמן העבודה. כמעט 30% ממחפשי העבודה עושים זאת בשל הרצון לשנות סביבת עבודה, מספר גבוה בצורה משמעותית מ- 10% בלבד מהמשיבים אשר מבקשים לבצע שינוי בכדי להתקדם מקצועית או לשנות תפקיד.

כמעט 50% ממחפשי העבודה ענו כי הקושי הגדול שלהם ביותר בתהליך חיפוש העבודה הינו חוסר התגובה של המעסיקים אליהם נשלחים קורות החיים, אחוזים אלה עולים לכמעט 60% כאשר השאלה נשאלת בקרב מחפשי עבודה פסיביים (שכרגע עובדים). מחפשי העבודה ציינו את פייסבוק כרשת החברתית הנפוצה ביותר לחיפוש עבודה אך עם זאת, ציינו כי התוצאות הגבוהות ביותר מתקבלות מלוחות דרושים, חברות השמה ועזרת חברים.

ביריד האחרון שנערך ביולי ביקרו מעל 50 אלף מחפשי עבודה, כ75% מהמבקרים, קיימו שיחות ישירות עם נציגי החברות בביתנים.

רינת בוגין מנכ"ל אתר יד2 דרושים מציינת כי יריד התעסוקה הווירטואלי המתקיים בצל ההודעות הפיטורים של מספר חברות במשק מציג תמונה מעודדת על התעסוקה במשק, ישנן לא מעט חברות המחפשות כוח אדם. לצד חברות הפונות לקהל צעיר של משוחררים וסטודנטים חברות רבות מחפשות אקדמאיים, מנהלי מכירות בכירים, מפתחי אפליקציות, מנהלי מוצר, טכנאים, עורכי דין מתמחים ועוד... היריד מקנה הזדמנות למפגש בין הצדדים ומספק למעסיקים כלים מתקדמים לראיון מקדים של המועמדים באמצעות טכנולוגית ראיון בסרטון.

לצד היריד הווירטואלי מציע אתר יד2 דרושים גם שירות כתיבת קורות חיים חינם, טיפים לראיונות עבודה, בדיקת קורות חיים, שדרוג קורות חיים וסוכן חכם המעביר משרות רלוונטיות על פי בקשת הגולש היישר אל המייל שלו. באופן מיידי או מרוכז- לפי בחירת הגולש וזאת על מנת להציג לגולש משרות רלוונטיות בלבד המותאמות אישית לכישוריו ושאיפותיו.

לכניסה ליריד הווירטואלי - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully