וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לוין מכחיש השמועות כי הוא עומד להתפטר

שירות גלובס

28.10.2013 / 15:00

מנכ"ל טבע: "ההיפך הוא הנכון - עשיתי עלייה לישראל, קיבלתי אזרחות ישראלית ואני מתכוון להמשיך לנהל ולהצעיד קדימה את החברה המצוינת הזאת"

מנכ"ל טבע (14,520 -0.75%) ג'רמי לוין מכחיש היום (ב') בתוקף את הכתבה שפורסמה אתמול בערב בחדשות ערוץ 2, לפיה הוא אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא שוקל להתפטר מתפקידו, וזאת על רקע קרע לכאורה בין ההנהלה לדירקטוריון.

"אני מכחיש מכל וכל את השמועות המרמזות על כך שאני שוקל להתפטר מניהולה של טבע", מסר היום לוין בהודעה מיוחדת לתקשורת. "מדובר בידיעה חסרת בסיס. ההיפך הוא הנכון - עשיתי עלייה לישראל, קיבלתי אזרחות ישראלית ואני מתכוון להמשיך לנהל ולהצעיד קדימה את החברה המצוינת הזאת".

אתמול דווח בערוץ 2 על רקע בין הנהלת טבע לדירקטוריון על רקע מכתב שנשלח לכאורה מההנהלה לדירקטוריון ובו דרישה להפסיק את ההתערבות האינטנסיבית לכאורה של הדירקטוריון בניהול החברה. זאת, לפי הדיווח, על רקע המו"מ שמנהל לוין עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני בנוגע לפיטורי העובדים בחברה, בעוד הדירקטוריון מעוניין בהיצמדות לתוכנית הפיטורים המקורית.

בטבע מכחישים את הדברים ולוין הדגיש היום כי ימשיך להוציא לפועל את האסטרטגיה של החברה: "טבע ומוצריה הינם בעלי חשיבות וערך רב עבור המטופלים, בעלי המניות ועובדי החברה בארץ ובעולם. זה כבוד גדול ואף זכות להוביל את התפתחותה של טבע בתקופה זו. יש לי הביטחון והאמון המלא בצוות המקצועי שיוציא אל הפועל - בהצלחה מרבית - את התכנית האסטרטגית שגיבשנו יחדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully