וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון דרך לגולן טלקום: הגיעה ל-350 אלף מנויים

גד פרץ

29.10.2013 / 13:51

היעד הוא להגיע עד ל-375 אלף לקוחות בסוף השנה על מנת שהחברה תוכל לעמוד בתנאי משרד התקשורת ותוכל לקבל בחזרה חלק מכספי הערבות שהפקידה במכרז

ציון דרך עבור חברת גולן טלקום: מפעילת הסלולר תגיע היום ל-350 אלף לקוחות. החברה הציבה לפני מספר חודשים באתר שלה מונה דיגיטלי שמראה כמה מנויים יש לחברה בכל דקה ודקה, ובשעות אלה החברה מאד קרובה למספר העגול של 350 אלף לקוחות.

היעד הוא להגיע עד ל-375 אלף לקוחות בסוף השנה על מנת שהחברה תוכל לעמוד בתנאי משרד התקשורת ותוכל לקבל בחזרה חלק מכספי הערבות שהפקידה במכרז הסלולר של המדינה.

על פי כל ההערכות, החברה תוכל לקבל את רוב הערבות שהפקידה מאחר ועל פי קצב המצטרפים החדשים, נראה שבחודשיים הקרובים היא תגיע ליעד. יחד עם מספר המצטרפים, החברה צפויה להציג גם את היקף הדקות וההכנסות שלה, וזאת כחלק מהנוסחה שגיבש המשרד, אשר משקללת את שלושת הפרמטרים.

הערכה היא שבגזרת ההכנסות ייתכן והן לא יהיו מספיק גבוהות בהתאם לדרישת המשרד ותנאי המכרז, אך מספר דקות השיחה הכולל ומספר המנויים יפצו על כך.
בחברה מסבירים שהמונה הדיגיטלי הוצב במטרה להגביר את השקיפות מול הלקוחות ולהציג בצורה בולטת את מצבת המנויים שהצטרפו לחברה כמי שנהנים "מהמהפיכה שהחברה חוללה בשוק הסלולרי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully