וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל: גידול בהכנסות, הרווח הנקי נחתך ב-51%

נדב נוימן

30.10.2013 / 9:09

הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-34 מיליון שקל, קיטון של 51% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו בכ-3.1 מיליארד שקל, גידול של 1.2%

שופרסל מדווחת הבוקר (ד') על דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה, מהם עולה גידול של 1.2% בהכנסות וגידול של 11.6% ברווח התפעולי מפעילות שוטפת. שיעור הרווח התפעולי עלה מ-3.1% ל-3.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הרווח הנקי נחתך במעל ל-50% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה הסתכמו בכ-3.1 מיליארד שקל, גידול של 1.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-106 מיליון שקל, גידול של 11.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-34 מיליון שקל, קיטון של 51% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, אז עמד הרווח על 70 מיליון שקל. הרווח הנקי מהווה כ-1.1% ממחזור המכירות. לדבי החברה, הפער ברווח הנקי בהשוואה לאשתקד נובע ממימוש נכסים וניצול הפסדי הון ברבעון המקביל אשתקד.

איציק אברכהן, מנכ"ל החברה, אומר כי "תוצאות החברה לרבעון השלישי מבטאות את המשך מגמת הצמיחה אשר באה לידי ביטוי במכירות שיא ברבעון ובשיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית. בימים אלו מסיימת החברה את המעבר לסדרנות עצמית מלאה. מהלך זה ופתיחת מרכזים לוגיסטיים נוספים במודיעין בסוף שנה זו ובשוהם בסוף שנה הבאה, ישפרו את יעילותה העסקית של החברה ולצורך כך קולטת החברה לשורותיה מאות עובדים נוספים".

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל, אומר כי "שופרסל ממשיכה באסטרטגיה ארוכת הטווח עם שדרוג מערך שרשרת האספקה, הקמת מרלוג"ים חדשים והשבחת הנכסים בחברת הנדל"ן. מהלכים אלה, יחד עם פיתוח מנועי צמיחה חדשים, תורמים לשימור מעמדה המוביל של החברה ולהמשך השיפור ברווחיותה. במהלך חודש אוקטובר החברה ביצעה הנפקת אג"ח בהיקף של כ- 920 מיליון שקל. הצלחת הגיוס היוותה הבעת אמון של שוק ההון באיתנותה הפיננסית הגבוהה ובאסטרטגיה העסקית של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully