וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה בארץ סופ"ש בבית מלון עם קונספט?

אפרת אהרוני

2.11.2013 / 10:40

לא סתם סוף שבוע במלון: החל מהופעה, דרך שיח זוגי עם סלבריטאים ועד סדנאות בישול - בתי-מלון בארץ מציעים חבילות בילוי עם קונספט. מה זה עושה למחירים?

את מופעי הא-ג-דו על שפת הבריכה והזמר אלמוני בפאב של המלון, מחליפים יותר ויותר אירועי תרבות מושקעים יותר המוצעים לאורחי המלון. סופי שבוע קונספטואליים - כאלה המאגדים חבילת הופעות, סיורים ואירועים סביב סוף שבוע אחד סביב עולם תוכן ספציפי - הם גרסה משודרגת בהרבה - שנועדה אולי לתגבר את המלון בשעותיו התפוסות פחות, אך בפועל מציעה לעתים ערך מוסף מעניין.

במלון ממילא הירושלמי מציעים לא מעט חבילות תרבות שונות סביב סופי שבוע מסוימים - אפילו אירועים כמו הופעת האיחוד של כוורת נכרכים באריזה מהסוג הזה.

"סופי השבוע הקונספטואליים התחילו כאשר הבינו שהקהל הישראלי של המלון מחפש ערך מוסף", אומרת גלית הלר-חלפון, מנהלת השיווק במלון. "האורחים רוצים לשלב תרבות בעיר עם חוויה במלון. סופי השבוע מצליחים מאוד ומבדלים את המלון בנוף המקומי".

איתן רחימי, מנכל "הגושרים מלון בטבע", מציין כי סופי השבוע הנושאים מתמקדים בתקופה הנוכחית של עונות המעבר והחורף, בהן מטבע הדברים עולים פחות אנשים צפונה וגם מטיילים פחות. "היום חופשה בבית-מלון לא נגמרת ומתחילה בארוחת בוקר טובה ומקום ללון", אומר רחימי, "אנו מבקשים להעשיר את חוויית האירוח ויכולים בדרך הזו להגיע לקהלים מגוונים באמצעות יצירת תכנים ממוקדים".

נופש - אילוסטרציה. ShutterStock
כבר מזמן לא רק בטן גב/ShutterStock

ברשת מלונות דן, לדוגמה, מנותבים סופי השבוע האלה לתגבור מועדון הלקוחות של הרשת - ומוצעים להם כפריבילגיה. הרשת מציעה אחת ל-3-4 שבועות חבילות בנושאים שונים בסבב בין כל מלונות הרשת, כך שכל חבר מקבל כ-15 הצעות לסופי שבוע או חבילות מיוחדות כאלה במהלך השנה.

"סופי השבוע האטרקטיביים מאפשרים לנו להעמיק את הנאמנות של חברי המועדון למלונות דן ולהדק את הקשר האישי עימם", מסביר רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של מלונות דן. והמחיר? "החבילות כוללות הרבה ערכים מוספים, ולכן המחיר גבוה ממחיר חופשה רגילה, אך הוא בהחלט מחיר אטרקטיבי לנוכח הפעילות הרחבה הכלולה בהן".

גם במלונות אחרים, לרוב מתומחרת חבילת נושא גבוה מסתם חופשה רגילה, אולם פחות משווי האירועים הכולל. דווקא במלון כמו ממילא, שמציע חבילות עשירות יחסית עם תמהיל המורכב מאירועים במלון ובאתרים מוסדות תרבות ירושלמיים, מדגישים כי העלות זהה להזמנת סוף שבוע רגיל - למעט מקרים חריגים (כמו סוף שבוע שנבנה סביב הופעת האיחוד של כוורת), שבו משולב מופע יקר במיוחד בלו"ז.

עד כמה זה משתלם לשלם יותר על חבילת תרבות כוללת? בהתאם למידת העניין, כמובן. אם לא בשביל האירועים אתם מגיעים, כדאי אולי לנסות ולתזמן את עצמכם למועד אחר בעלות פחותה.

  • עוד באותו נושא:
  • בתי מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully