וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגת משיקה סדרת פתיתים חדשה

הסדרה תכלול קו מוצרים מורחב עבור ילדים- פתיתים Kids. על גבי האריזות יופיעו מתכונים לשילובים אהובים של תום פרנץ זוכה 'מאסטר שף'

סוגת מרחיבה את פעילותה לקטגוריות נוספות בשוק המזון ומשיקה בימים אלה את "סדרת הפתיתים" באחד עשרה סגנונות שונים. בין היתר מכילה הסדרה סדרת פתיתים שפותחה במיוחד עבור ילדים: פתיתים Kids - Kids חיות, Kids מספרים, Kids אותיות, Kids צורות.

המהלך הנוכחי הוא חלק מאסטרטגיה של החברה, שמטרתה להיכנס לתחומים חדשים והרחבת משפחת המוצרים של סוגת. בשנים האחרונות נכנסה החברה לשוק הקטניות, לקטגוריית הקוסקוס, הקמחים והמלח.

מנכ"ל סוגת, ג'יל גמון אמר כי "פתיתים הוא מוצר בסיסי, וקיים בו פוטנציאל רחב. בקטגורית לא היה שינוי במשך שנים ארוכות ובראייה לעתיד, ניתן להגדיל את הקטגוריה במוצרים מסגנונות שונים ונרחבים". לדבריו, "פתיתים אהובים במיוחד על ילדים, לכן החלטנו לצרף לסדרת הפתיתים, קו חדש עבור ילדים. צורות, מספריות ואותיות. מבחינת איכות המוצרים כמו שאר מוצרי סוגת, אנחנו נמצאים במקום מאוד גבוה".

הפתיתים הם מאכל ישראלי ואהוב בעיקר על ידי ילדים. תהליך היצור נעשה ללא מגע יד אדם ובטכנולוגיה חדישה, שמאשרת מוצר איכותי, קל ומהיר להכנה. סדרת הפתיתים החדשה תשווק באריזות מעוצבות ומרהיבות, על גבם יופיעו מתכונים באדיבות תום פרנץ (מאסטר שף), והיו ניתנים להורדה בעזרת בר קוד. כל האריזות נארזות בצורה ייחודית ומבוקרת כדי לשמור על איכות וטריות. האריזות ימכרו במשקל של 400 ו- 500 גרם, במחיר מומלץ לצרכן של 6.9שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully