וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה חיובית בבורסה; בבילון טסה 9.2%

קובי ישעיהו

4.11.2013 / 18:26

עליות שערים בוול סטריט. זינוק חד של כ-130% בקצב הגיוסים הממוצע לקרנות נאמנות מניתיות בישראל בחודש אוקטובר. מחזור המסחר הסתכם בכמיליארד שקל

יום המסחר (ב') בבורסה באחד העם נחתם בעליות שערים. זאת על רקע עליות בבורסות אירופה ובוול סטריט. מניות החברה לישראל, כיל, אופקו ובזק, הובילו את העליות במדד המעו"ף, שהוסיף לערכו 0.6% וננעל ברמה של 1,300 נקודות. מחזור המסחר הסתכם בכמיליארד שקל.

אתמול נחתם המסחר בבורסה בתל אביב בעליות שערים במדדים המובילים. מדד המעו"ף הוסיף לערכו 0.4% וננעל ברמה של 1,293 נקודות. זאת כאשר ברקע נעילה שבועית חיובית רביעית ברציפות בוול סטריט, ונעילה חיובית של המסחר בתל אביב ביום חמישי. מחזור המסחר הסתכם בכ-610 מיליון שקל.

חודש אוקטובר "הוכתר" כחודש החזק ביותר בעשור האחרון בבורסה לאחר שחשיפתם של המשקיעים לקרנות מניות בישראל עלתה החודש בכ-10%, מה שהתבטא בזינוק חד של כ-130% בקצב הגיוסים הממוצע לקרנות מאמנות מניתיות בישראל שגייסו בחודש שעבר כ-700 מיליון שקל. סך הגיוסים בקרנות המנייתיות באוקטובר עומד על כ-980 מיליון שקל וכ-4 מיליארד שקל מתחילת השנה.

גרף בורסה. גלובס
גרף בורסה/גלובס

הסכמים לכן פייט

מניית אפריקה (677.70-1.61%) תיקנה למטה לאחר שהמשיכה אתמול את המומנטום החיובי וזינקה במחזור ער.

בבילון (870.00+9.16%) המשיכה בתיקון למעלה המשיכה לעמוד במוקד תשומת הלב, לאחר ההודעה הדרמטית לפיה גוגל לא תאריך את החוזה עם החברה, המסתיים בחודש הבא. המשמעות היא פגיעה מהותית בעסקי החברה והאנליסט בני דקל הגדיר זאת "ברבור שחור". בתגובה התרסקה המניה בכ-62%.

חברת הביומד כן פייט (1,023+4.28%) חתמה על 10 הסכמי סודיות עם חברות תרופות וחברות ביוטכנולוגיות גדולות כהיערכות לכניסה אפשרית למו"מ למסחור תרופת ה-CF101 בהתוויות שונות

אתמול בצהרים, לאחר כמעט שלושה חודשי היערכות, הונחו על שולחנו של השופט איתן אורנשטיין רק שלוש הצעות לרכישת השליטה בקבוצת אי.די.בי, במסגרת הסדר החוב של הקבוצה. למרות ריבוי מתעניינים לכאורה, בסוף היום התברר כי אין כמעט קופצים על הקונצרן חדל הפירעון של נוחי דנקנר, ומי שנאבקו על השליטה בקונצרן בעבר, הם אלו שמועמדים גם היום להתמודד על רכישתו.

שותפות גלוב אקספלוריישן דיווחה אתמול על סימני פטרוליום משמעותיים בקידוח אופק 2. "הקידוח הסתיים בשכבת המטרה - שכבת "הפרם" - בעומק של כ-6,460 מטר. בשכבת הפרם בוצעו בדיקות מאמתות כמפורט להלן שעל בסיסן הגיעה השותפות למסקנה כי קיימים בשכבה האמורה סימני פטרוליום משמעותיים", נאמר בהודעת החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully