וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלכלה על הבר": על שוק ההשקעות החברתיות

5.11.2013 / 9:49

במפגש הקרוב של "כלכלה על הבר" נארח את חנוך ברקת, מייסד ומנכ"ל קרן דואליס להשקעות חברתיות. המפגש יתקיים ביום ד' 6.11, בבר "רוטשילד 12" בת"א

"גלובס" מציג אירוע נוסף במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר", בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש. המפגש הבא יתקיים ביום ד', 6.11, בבר "רוטשילד 12", בתל אביב.

במפגש הקרוב נארח את חנוך ברקת, מייסד ומנכ"ל קרן דואליס להשקעות חברתיות, מחלוצי תעשיית ההשקעות החברתיות בישראל. ברקת ידבר על - השקעות חברתיות ועסקים חברתיים בישראל.

ברקת, אשר ייסד תפיסת עולם שדוגלת בשילוב העולם העסקי בעולם החברתי, יספר על הקמתה של תעשיית העסקים החברתיים, ויצירת שוק של השקעות חברתיות. לדבריו, בישראל, כמו גם בעולם כולו, מתרחשת לאחרונה מהפכה חברתית-עסקית, המתבססת על יצירת מיזמים המשלבים מאפיינים חברתיים עם יכולת רווחיות נאותה.

את הערב תפתח הרצאתו של משה מימון, מרצה בכיר במכללת מיטב דש, אשר ירצה על "הדרך לקרוא עיתון כלכלי". לטענתו של מימון, העולם הפיננסי משתנה ויחד איתו עולה חשיבותן של החדשות הכלכליות. לדבריו, כדאי לקוראים להרכיב משקפיים מסננים בכדי להבין מה עומד מאחורי החדשות.

חנוך ברקת ייסד את קרן דואליס לקידום מטרות חברתיות באמצעות עסקים חברתיים בעיקר בתחום של הכשרה ותעסוקה של אוכלוסיות מוחלשות בישראל. דוגמה לכך היא למשל מסעדת "ליליות" בבית אסיה בתל אביב, המכשירה ומעסיקה בני נוער בסיכון בשיתוף עם עמותת על"ם גומרי הרווחה והביטוח הלאומי .

לברקת רקע וניסיון רב בעולם העסקי, והוא נחשב לאחד מהמנהלים הבולטים בענף ההון סיכון בישראל. הוא עמד בראש קרן אייפקס פרטנרס ישראל, כיהן כסגן נשיא שיווק ומכירות ב-DSP Communications, שנרכשה מאוחר יותר על ידי אינטל, וכמנכ"ל המשרד היפני של DSPG.

"כלכלה על הבר" של "גלובס", בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש, הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט מקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור.

האירוע יתקיים בבר "רוטשילד 12", ברוטשילד 12, בתל אביב.

פתיחת דלתות בשעה 18:30, כאשר ההרצאה תחל ב-19:30 בדיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • חנוך ברקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully