וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבי השלג: הכניסה לחרמון תוזל ב-30%

7.11.2013 / 13:05

המדינה תחתום על חוזה ארוך-טווח עם חברת "הר חרמון" בבעלות מושב נווה אטי"ב והמחירים לציבור יופחתו ויהיו בפיקוח. "משאבי טבע מנוצלים לטובת גוף כלכלי ללא פיקוח"

הכניסה לחרמון תוזל: מועצת מקרקעי ישראל אישרה אמש (ד') את ההסכם הנוגע להפעלת אתר החרמון עם חברת "הר חרמון" וקבעה כי החברה תשלם למדינה תמלוג בגין השימוש באתר וכי המדינה תהיה רשאית לפקח על מחירי הכניסה לאתר.

המדינה תחתום על חוזה ארוך-טווח עם חברת "הר חרמון" בבעלות מושב נווה אטי"ב והמחירים לציבור יופחתו ויהיו בפיקוח.

"המציאות בה משאבי טבע מנוצלים לטובת גוף כלכלי ללא פיקוח חייבת להגיע לסיומה", מסר שר השיכון אורי אריאל. "אתר החרמון הוא אחד מאתרי הבילוי הפופולריים ביותר וצריך להיות נגיש לכולם תוך שמירה על מחירים הוגנים ורמת שירות נאותה ועל כן הנחיתי להפעיל את ההסכם כך שיורדו את מחירי הכניסה ב-30%".

מועצת מקרקעי ישראל החליטה להחכיר את אתר החרמון לחברת "הר חרמון" לתקופת חכירה של 49 שנה, רטרואקטיבית משנת 1996. החברה תשלם לרשות מקרקעי ישראל תמלוג שנתי בסך 5% מהכנסות החברה ואגודת נווה אטי"ב מכל פעילות באתר.

כמו כן אישרה המועצה כי חוזה החכירה יכלול תנאי לפיו המדינה רשאית לפקח על מחירי הכניסה לאתר, וזאת בתיאום עם משרד התיירות.

"החברה תתחייב לשמור על רמת שירותים נאותה באתר במהלך כל תקופת החכירה בפיקוח משרד התיירות", נכתב בהודעת משרד השיכון. "מועצת מקרקעי ישראל או אחת מוועדותיה תהיה מוסמכת לקבוע הפחתה מהמחיר שנקבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully