וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מתאים לי וג'אמפ דורשים לקבל את שכרם

אילנית חיות

13.11.2013 / 11:32

לפי ההערכות בשוק, קטנים הסיכויים שהרשתות תמשכנה לפעול ולכן כ-320 העובדים עשויים למצוא את עצמם ללא עבודה כבר בקרוב. העובדים עתרו בבקשה לחייב המפרקים להעביר להם שכר

130 מעובדי רשתות האופנה ML ו-JUMP פנו לבית המשפט בבקשה שיורה למפרקים הזמניים של הרשתות לשלם להם לאלתר את השכר לחודש אוקטובר 2013 שלא שולם עד מועד זה.

במקביל, פרסמו המפרקים הזמניים, עורך דין ישראל שפלר ורואה חשבון בועז גזית, הזמנה להציע הצעות לרכישת פעילות הרשתות או מלאי הסחורה והמוניטין של החברות. ואולם לפי ההערכות בשוק, קטנים הסיכויים שהרשתות תמשכנה לפעול ולכן כ-320 העובדים עשויים למצוא את עצמם ללא עבודה כבר בקרוב.

לפני יומיים הורה בית המשפט למפרקים הזמניים להפעיל את הרשתות כ''עסק חי'' לתקופה של 72 שעות מתוך מטרה לשמר את הפעילות ואת הערך הכלכלי, ואולם, קבוצת יזרעאלי דרשה מהרשתות לפנות לאלתר את החנויות מקניוני הקבוצה וכבר אתמול סניפים אלו עמדו ריקים ולא ניתן היה להפעיל אותם.

בפנייה שהוגשה באמצעות משרד עורך הדין רמי כוגן , נכתב כי: " לעובדים אין רזרבות או כספים המוחזקים על ידם לשעת צרה מעין זו. לפיכך, קיים חשש כבד שלא יצליחו 'לשרוד' את הימים הקרובים ויעמדו בפני קריסה כלכלית טוטלית וחדלות פירעון אישי".

הצ'קים חוזרים: בקשה לפירוק חברת מתאים לי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully