וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המסחר באחד העם צפוי להיפתח בעליות

נדב נוימן

17.11.2013 / 1:12

המדדים בוול סטריט בשיא כל הזמנים על רקע תמיכתה של הנגידה המיועדת ג'נט ילן בתכנית הרכישות. מדד המעו"ף נמצא במרחק של כ-2% משיא כל הזמנים

המסחר בבורסה בתל אביב צפוי להפתח היום (א') בעליות שערים בהמשך למגמה בוול סטריט, שם המדדים נמצאים בשיאי כל הזמנים, וכאשר מדד המעו"ף נמצא במרחק של כ-2% משיא כל הזמנים.

כאמור, מאז נעילת המסחר באחד העם ביום חמישי עלו המדדים בוול סטריט על רקע נאומה של נגידת הפד המיועדת, ג'נט ילן, אשר אמרה כי היא תומכת בהמשך תמרוץ הכלכלה האמריקנית על ידי רכישות האג"ח החודשיות בהיקף 85 מיליארד דולר.

ילן אמרה כי כלכלת ארה"ב "התחזקה משמעותית" מאז המשבר הפיננסי ב-2008 והמיתון שבא בעקבותיו, אך היא עדיין זקוקה לעזרה מן הפדרל ריזרב כאשר היא ממשיכה להבריא. "תמיכה בהתאוששות הכלכלית היא הדרך הטובה ביותר לחזור למדיניות מוניטרית נורמלית ויהיה זה מסוכן להפסיק מוקדם מדי את תוכניות ההקלה, בייחוד כאשר הכלכלה עדיין במצב שברירי. הבראה חזקה יותר תאפשר לפד להפסיק את הרכישות", אמרה.

הבורסה לניירות ערך. אורי לנץ
הבורסה בתל אביב/אורי לנץ

שלשום פורסם בישראל מדד המחירים לצרכן לחודש אוקטובר, אשר עלה ב-0.3%. ההערכות המוקדמות דיברו על עלייה של 0.1% לכל היותר. עיקר העלייה במדד מוסברת בזינוק במחירי העגבניות שעלו ביותר מ-64% ותרמו 0.17% לעליית המדד.
קבוצת אלביט מערכות דיווחה ביום חמישי כי הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-49.6 מיליון דולר, 1.17 דולר למניה, לעומת 39.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

חברת בבילון תמשיך לעמוד במוקד. בצל סערת ביטול החוזה מול גוגל, בבילון נערכת לפיטורי 40-50 עובדים בישראל. בבילון מעסיקה כ-160 עובדים במשרדיה באור יהודה, כך שמדובר בכוונה לפטר קצת פחות משליש מהעובדים. החברה החלה כבר בהליך שימוש לפני פיטורים לחלק מהעובדים.
גם מניית בזק תרכז עניין, על רקע דבריו של האנליסט גיל דטנר מלאומי שוקי הון: "איננו מוצאים הצדקה פונדמנטלית למחירה הנוכחי של המניה". בלאומי שוקי הון מאמינים כי מניית בזק יקרה וצפויה לרדת בכ-12%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully