וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלכלה על הבר": כיצד אפשר להתעשר מהבורסה?

19.11.2013 / 9:22

המפגש הבא של "כלכלה על הבר" יתקיים ביום ד', 20 בנובמבר, בבר "הצעצוע" בירושלים. הפעם נארח במפגש את מאיר ברק, אשר יציע תשובה לשאלה: כיצד להתעשר מהבורסה

גלובס" מציג אירוע נוסף במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר", בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש. המפגש הבא יתקיים ביום ד', 20 בנובמבר, בבר "הצעצוע" בירושלים.

הפעם נארח במפגש את מאיר ברק, אשר יציע תשובה לשאלה - כיצד ניתן להתעשר מהבורסה? על פי ברק, המסחר לטווח קצר במניות הוא מקצועם של סוחרים אשר אינם משקיעים את כספם לטווח ארוך, אלא סוחרים בו בטווח קצר מתוך מטרה ליצור הכנסה שוטפת.

בהרצאתו יענה ברק על שאלות כגון: מה מסוכן יותר, מסחר או השקעה? מהו הפוטנציאל הכלכלי וכיצד ניתן להשתלב בו?

מאיר ברק הוא סוחר מניות מקצועי המוכר כאנליסט תוכנית הטלוויזיה "לילה כלכלי". ברק הוא המייסד, היו"ר והאנליסט הראשי של "טריידנט", אחת מחברות הדרכת מסחר הגדולות בעולם.

את הערב יפתח ליאור הדר, מנהל מערך לקוחות VIP במיטב דש. הדר ירצה על: "ניפוץ מיתוסים בעולם הפנסיוני"- עשר דקות על הטעויות 'המעניינות' של ציבור החוסכים במוצרים פנסיוניים".

***ההרצאה אינה מהווה ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני המתחשב בצורכי כל אדם.

"כלכלה על הבר" של "גלובס", בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש, הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט מקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור.

מקום: בר "הצעצוע", רחוב דו נואס 6 ירושלים.

פתיחת דלתות: 18:30, כאשר ההרצאה תתחיל בשעה 19:30 בדיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully