וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכיחה שהגרוש מרוויח בשחור - המזונות עלו

20.11.2013 / 15:15

אישה שגרושה היהלומן טען שהכנסתו היא רק 9,000 שקל הוכיחה שהכנסתו גבוהה בהרבה וכי הוא לא מדווח עליה. בית המשפט פסק דמי מזונות בסכום של 6,500 שקל בחודש

בית המשפט לענייני משפחה חייב בעל חברה בתחום היהלומים וחבר הבורסה ליהלומים, לשלם מזונות בגין ילד אחד בגובה 6,500 שקל, למרות שהגבר הציג מסמכים לפיהם הכנסתו עומדת על 9,000 שקל בלבד. זאת, בזמן שאשתו הוכיחה כי הם חיו ברמה גבוהה ביותר והכנסתו ברובה "שחורה".

מדובר במקרה בו הגבר עזב את הבית תוך שהוא מותיר אישה וילד בן שנתיים והגיש לביה"ד הרבני תביעת גירושין. במקביל, חדל הגבר לשלם מזונות לאשתו ולבן, ניתק את החשמל, ניתק את הטלפון הנייד של אשתו, ביטל את ביטוחי הבריאות שלה ושל הבן, ביטל את ביטוח הרכב של האישה ואף ודרש מגננת הגן הפרטי של בנו את הצ'קים העתידיים שהפקיד בידיה.

בתגובה, הגישה האישה תביעת מזונות אישה לביה"ד הרבני ותביעת מזונות לקטין לביהמ"ש לענייני משפחה. באמצעות עו"ד רועי סידי הבהירה האישה כי בעלה בנפרד הינו אדם אמיד ביותר, שמגלגל מאות אלפי דולרים בכל עסקה בה הוא מעורב בתחום היהלומים. האשה צירפה אסמכתאות רבות המעידות על כך, שלמעשה כל הוצאות המשפחה שולמו מכספי מזומן בלתי מדווחים שהשתכר הבעל ובהן הוצאות אחזקת הבית, הגן של הבן, מנקה, רכישת ריהוט, מסעדות, טיולים וכו'. כמו כן, צירפה אסמכתאות המעידות על הפקדות רבות של עשרות אלפי שקלים כל אחת בחשבונו העסקי של הבעל.

הבעל הגיש כתב הגנה וטען שהוא משתכר 9,000 שקל בחודש בלבד ויש לחייבו בכמה מאות שקלים בלבד בחודש בלבד כמזונות בשל "הוצאותיו הרבות".

השופטת, רבקה מקייס, דחתה את טענות הבעל וציינה שהאישה צירפה אסמכתאות המעידות על יכולות הבעל, היקף הכנסותיו כיהלומן, על כך שרוב הכנסותיו הנן בכספי מזומן בלתי מדווחים, ועל כך שבין התלוש שהוא מנפיק לעצמו מעסקו לבין הכנסתו האמיתית - אין כל קשר.

לפיכך נפסק, כי תשלום המזונות החודשי בגין הילד יסתכם ב-6,500 שקל והוא יכלול דמי מזונות בסיסיים בסך 1,400 שקל, תשלום מדור בסך 1,800 שקל, תשלום הגן בסך 2,950 שקל וביטוח בריאות פרטי לילד בסך 350 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מזונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully