וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוכי עבודה הוכרזו ב-3 מפעלי כיל בנגב

הלל קורן

27.11.2013 / 12:19

כעת חמישה מתוך ששת המפעלים של כיל נמצאים בסכסוך עבודה בעקבות תכנית ה"גראונד זירו" של החברה. סכסוכי עבודה הוכרזו אתמול בתרכובות ברום, מגנזיום ים המלח ומפעלי תובלה

מחריף סכסוך העבודה בכיל (2,990 -0.83%): אתמול (ג') אושר סכסוך עבודה בשלושה מהמפעלים הגדולים של כיל על ידי מזכירות הסתדרות מרחב הנגב. יו"ר ההסתדרות בנגב מאיר בביוף ציין כי "עקב תכנית ההתייעלות במפעלי כיל, שמהווה איום על עובדי החברות, היינו חייבים לאשר סכסוך עבודה. רק השבוע החלה החברה בפיטורים במפעל רותם אמפרט ושלחה 130 איש הביתה".

נזכיר כי לפני כחודש החלה הנהלת כיל להפיץ בקרב הנהלות המפעלים (ים המלח, מגנזיום, תרכובות ברום, מפעלי תובלה, פריקלאס ורותם אמפרט) את תכנית ההתייעלות של החברה לשנה הקרובה. ההנהלות בכל מפעלי כי"ל שבדרום כינסו את ועדי העובדים באותה השעה, כל ועד במפעלו, בכדי לחשוף את תוכניותיה לשנה הקרובה. עיקרי התכנית מדברת על שינויים קיצוניים במצבת כוח העובדים במפעלים, במשמרות, במטות ועוד. משמעות הדבר חשש לפיטורים המוניים בכל מפעלי כיל שבדרום הארץ.

שלושה מהמפעלים של כיל - תרכובות ברום, מגנזיום ים המלח ותובלה - הכריזו על סכסוך עבודה וועדי העובדים שם נערכים לפגישה שתהיה להם מחר עם מנכ"ל החברה סטפן בורגס.

במפעלי כיל שבדרום מועסקים כ-5,000 עובדים ישירים, והחברה אחראית ל-20% מהתמ"ג של אזור הנגב.

  • עוד באותו נושא:
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully