וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבילון מאבדת עוד שותף: ההסכם מול אסק לא יוארך

הלל קורן

28.11.2013 / 9:55

התקופה העמוסה בבילון נמשכת: ההסכם מול Ask.com נחתם ל-3 חודשים, ובהחלטה משותפת לא יוארך. בבילון: בוחרים להתמקד בהעמקת שיתוף הפעולה עם יאהו

בבילון (835 -0.57%) ממשיכה לאבד שותפים: לאחר שלפני כחודש פרסמה החברה הודעה, לפיה ההסכם מול גוגל לא יחודש - הודעה אשר גרמה לקריסה של עשרות אחוזים במחיר המניה, היא מעדכנת הבוקר (ה') כי ההסכם שלה מול Ask.com, שנחתם ל-3 חודשים, לא יוארך וזאת על פי החלטה משותפת של 2 החברות.

בבילון מציינת כי המשתמשים הקיימים יקבלו מבבילון שירות חלופי החל מיום סיום ההסכם, וכי היא בוחרת להתמקד בהעמקת שיתוף הפעולה עם יאהו, בהטמעת מגוון פתרונות מוניטיזציה נוספים וכן בהרחבת הפתרונות הניתנים ללקוחותיה העסקיים.

"בשל העובדה כי ההסכם לא יחודש לאחר תקופה של שלושה חודשי פעילות, השפעת אי חידוש ההסכם לא צפויה להיות מהותית על הכנסות החברה", נכתב בהודעת בבילון.

התקופה האחרונה הייתה עמוסה מאוד בבילון. כאמור, ההסכם מול גוגל, המסתיים מחרתיים, לא יוארך אלא ייבחן מחדש במהלך 2014. החוזה מול יאהו, אשר הושהה עקב ליקויים מצד בבילון ושותפיה העסקיים, לא בוטל בסופו של דבר.

כתוצאה מהאירועים הדרמטיים, בבילון ואיירון סורס ירדו מרעיון המיזוג ביניהן. כמו כן, המנכ"ל אלון כרמלי הודיע על פרישה, וסמנכ"לית הכספים, שנית פאר-צפוני, תהיה המחליפה שלו ותשמש כמנכ"לית החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • בבילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully