וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית תאפשר ללקוחותיה לשלם בביטקוין

נדב נוימן

3.12.2013 / 12:33

Voicenter, שמפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת וטלפוניה, הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה החל מהיום לשלם באמצעות המטבע הדיגיטלי על כל השרותים והמערכות שלה

חברת Voicenter הישראלית תאפשר ללקוחותיה לשלם בביטקוין. החברה, שמפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת וטלפוניה, הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה החל מהיום (ג') לשלם באמצעות המטבע הדיגיטלי על כל השרותים והמערכות שלה, כולל שירותי מרכזייה, דקות שיחה מקומיות ובינ"ל, שירותי מספור בארץ ובחו"ל, מכשירי טלפון וציוד תקשורת ועוד.

עמית אדלשטיין, סמנכ"ל השיווק של Voicenter, אמר כי "כחלק מהחזון שלנו לספק פתרונות תקשורת פשוטים לכולם באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו בענן, החיבור לתשלום באמצעות הביטקוין, המבוסס על קוד פתוח, הוא טבעי לנו. בעולם אלפי חברות כבר מאפשרות תשלום על שירותים וציוד באמצעות המטבע ובארץ רק מספר קטן של חברות מאפשרות תשלום באמצעותו ואנחנו גאים להיות בין הראשונים".

ביום שישי האחרון הגיע המטבע הווירטואלי לשיא של 1,242 דולר, ומאז הוא נסחר סביב 1,000 דולר. זאת, על רקע טירוף הקניות של אחרי חג ההודיה, ה"בלאק פריידי", וקבלתם של עסקים רבים את המטבע כאמצעי תשלום.

בנוסף, מספר אירועים מרכזיים השפיעו על הביטקוין בתקופה האחרונה. ראשית, יו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי התייחס לאחרונה לראשונה ל"הייפ" סביב הביטקוין וכתב לסנאט כי מטבעות כמו הביטקוין עשויים להיות "הבטחה גדולה".

לאחר מכן, כתבת ה"פייננשל טיימס" הפריחה תיאוריה מוזרה משהו להסביר את הזינוק במטבע: קרטל של כורי ביטקוין החל לכרות מטבעות חדשים באמצעות מודלים ממוחשבים ומתמטיים מורכבים, וכי כורים "קונבנציונאליים" יותר זקוקים ששערו של הביטקוין יעלה כדי להצדיק את ההשקעה שלהם - וזו עוד הסיבה ל"דחיפת" המטבע.

כמו כן, משפיעה על ערכו של המטבע כניסתו לשוק הסיני, שם מתבצעות לאחרונה רכישות מסיביות על רקע תמיכה ציבורית רחבה.

הטירוף במטבע הביטקוין: שיא של 1,242 דולר

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully