וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירזינסקי בבוסטון, פיסטר בוושינגטון

3.12.2013 / 16:14

הגרביים, שהיו צריכים תופס, סיכמו עם הקצ'ר הוותיק. המגיש של דטרויט הועבר לנשיונאלס. ג'ים ג'ונסון וקאזמיר באוקלנד

בוסטון רד סוקס אהבה את הקונספט של צירוף שחקנים ותיקים לסגל. זה עבד השנה, ובעיר השעועית מקווים שההחתמה החדשה בעמדת התופס תעשה הבדל גם ב-2014. הרד סוקס סיכמו עם איי ג'יי פיירזינסקי לעונה אחת, והקצ'ר בן ה-37, ששיחק העונה בטקסס, יחלוק את הצלחת עם דיוויד רוס.

אי ג'יי פיירזינסקי טקסס ריינג'רס. AP
הקונספט עבד השנה, הרד סוקס מנסים אותו שוב. פיירזינסקי/AP

בדטרויט החליטו לפנות מקום נוסף בספרי החשבונות, ולאחר טרייד קינסלר-פילדר לפני שבועיים, ביצעו מהלך נוסף ושלחו את המגיש דאג פיסטר לוושינגטון תמורת המגיש איאן קרול והאינפילדר סטיב לומבארדוזי.

לג'ים ג'ונסון לא הייתה עונה טובה בבולטימור. אף שהקלוזר סגר 50 פעם, הוא שבר תשע שמירות, והאוריולס שלחו אותו לאוקלנד עבור האינפילדר ג'מיל וויקס. אוקלנד הייתה צריכה למלא את החור שהשאיר גרנט בלפור, שיצא לשוק החופשי. בינתיים, אוקלנד החתימה את המגיש השמאלי סקוט קאזמיר, שחתם לשנתיים על חוזה של 22 מיליון דולר.

עוד החתמות: פיטסבורג צירפה את התופס כריס סטיוארט, ששיחק בניו יורק יאנקיז. תופס אחר, דיונר נבארו, חתם בטורונטו. חוזה מולינה, גם הוא שייך לעמדה, ישחק בטמפה ביי בשנתיים הקרובות.

* קבוצתו החדשה של בראד אוסמוס, דטרויט טייגרס, ממשיכה להיות פעילה בשוק ומתקרבת לעסקה עם הקלוזר ג'ו ניית'ן בן ה-39. ניית'ן נמצא במקום העשירי ברשימת כל הזמנים עם 341 שמירות לאורך הקריירה והוא שיחק בעונה החולפת בטקסס, שם סיים עם 43 שמירות.

דאג פיסטר דטרויט טייגרס. GettyImages
גם הוא נוטש את עיר המכוניות. פיסטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully