וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חוץ רכש דירה ב-10.5 מיליון שקל בת"א

אורי חודי

4.12.2013 / 16:04

מדובר בדירה המחולקת לשלושה חדרים, משתרעת על פני 150 מ"ר עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר. הרוכש הוא תושב חוץ יהודי מאירופה והעסקה משקפת שווי של 70 אלף שקל למ"ר

בזמן שהציבור הישראלי ממשיך להתקשות ברכישת דירות ובגיוס הון עצמי למשכנתא, במגדלי היוקרה הפונים לשוק תושבי החוץ והאלפיון העליון ממשיכים למכור דירות במחירי שיא. כך, יזמי מגדל 'מאייר ברוטשילד' מדווחים היום על מכירת דירת 150 מ"ר במגדל בעבור 10.5 מיליון שקל.

מדובר בדירה המחולקת לשלושה חדרים, משתרעת על פני 150 מ"ר עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר. הדירה ממוקמת בקומה ה-22 של המגדל בן 42 הקומות. הרוכש הוא תושב חוץ יהודי מאירופה והעסקה משקפת שווי של 70 אלף שקל למ"ר (לא כולל שטח המרפסת).

עד היום נמכרו במגדל הממוקם בשדרות רוטשילד בתל אביב כ-75% מכלל הדירות, זאת בבניין ששיווקו החל עוד בשנת 2008, כלומר חמש שנות שיווק. על פי נתוני יזמית המגדל, ברגרואין רזידנטיאל, נכון להיום נותרו למכירה 3 מתוך 6 הפנטהאוזים במגדל וכ-20 דירות סטנדרטיות.

אחת מדירות הפנטהאוז במגדל שטרם נמכרה, דופלקס פנטהאוז בשטח 1,418 מ"ר, נחשבת לאחת הדירות היקרות שעומדות למכירה בישראל כאשר תג המחיר שלה עומד על לא פחות מ-170 מיליון שקל. רק לשם ההשוואה בין עולם דירות היוקרה התל אביבי לבין מחירי הדירות הממוצעים בישראל, מדובר במחיר דירה אחת שהוא שווה ערך לרכישת כ-180 דירות במחיר הממוצע של דירה בישראל על פי נתוני משרד הבינוי והשיכון.

מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, אמר: "הדירה שנמכרה השבוע פונה לכיוון דרום, שממנו ניתן לראות את נמל יפו. בכל הפרויקט נותרו עוד כ-20 דירות בלבד, ואנו חשים שדיירים שהמתינו על הגדר מבינים שזה הזמן הנכון לרכוש דירה בפרויקט, כאשר המסירה הצפויה תהיה בעוד פחות משנה. המגדל מושך תשומת לב של ישראלים רבים ומעורר התעניינות גם בשווקים בינלאומיים".

מגדל "מאייר ברוטשילד", נבנה בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי. היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, נמצאת בשליטת המיליארדר האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג' וחברת האחים כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully