וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצפון ועד אילת: חופשת חורף חמימה במחיר אטרקטיבי

מיכל רז-חיימוביץ'

7.12.2013 / 16:30

רבים מבתי-המלון בארץ מציעים חופשות חורף במחירים אטרקטיביים בהשוואה לקיץ. "גלובס" בודק היכן כדאי להזמין והיכן המחירים דווקא עולים. "אחרי חנוכה המחירים צונחים"

החורף כבר כאן, ורבים מבתי-המלון הישראלים מאופיינים בתפוסה נמוכה לעומת הקיץ, כשחלקם מוזילים את התעריף לכמחצית. במלונות אחרים, בעיקר אלה המפוארים, דוגמת ממילא, מצודת דוד או בראשית - תעריפי החורף זהים לתעריפי הקיץ - והיתרון הוא האווירה החורפית.

לעתים, כדי למלא את החדרים, מציעים בתי-מלון פעילויות אקסטרה: סופי שבוע עם תוכן מוזיקלי, חבילות ספא בהנחה או ללא תשלום ועוד. עידוד אחר לנופש הפוטנציאלי מגיע דרך שיתופי-פעולה עם מועדוני הצרכנות, חברות האשראי ודילים הכוללים טיסות עם ארקיע או ישראייר לאילת - בחצי מחיר ממחירי הקיץ.

ככל שהחורף יגיע באמת, המחירים עשויים לרדת שוב, כפי שאומר רוני אלוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת פתאל: "אחרי חנוכה המחירים צונחים. מלבד השבוע האחרון של דצמבר (כריסמס וסילבסטר), הם מגיעים למחירים שנמוכים ב-40% ויותר ממחירי שיא הקיץ".

מנכ"ל רשת מלונות גראנד, דודי אשכנזי, מסביר היכן זול יותר ולמה: "בחורף הצפון אטרקטיבי יותר, ולכן המחירים לא שונים בהרבה מהקיץ לפעמים אף גבוהים יותר, במלונות ה'קיציים' הסמוכים לים הפערים גדולים".

"גלובס" מציג כמה רעיונות לחופשה בארץ.

שימו לב שבמרבית בתי-המלון בסופי שבוע נדרשת לינה של שני לילות לפחות, אך חלקם בדקה ה-90 עם תפוסה חלקית - יוותרו על ההתניה הזו.

מחירי אמצעי השבוע בחורף אף זולים יותר: למשל, במלון הסקוטי המחירים הם 1,400 באמצע השבוע וכ-1,900 שקל ללילה לזוג בסופשבוע; ביערות הכרמל הפערים הם 1,900 שקל לעומת 2,400 שקל.

אילת וים המלח: משתלם לטוס

מי שעיר הקיט הדרומית באווירת הקיץ אינה "כוס התה שלו" יכול ליהנות ממנה דווקא בימות החורף, ללא מטרייה וללא המולת התיירים שממלאים את העיר בחודשים החמים יותר.

מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ. גלובס
מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ/גלובס

בתי-המלון באילת חותכים את המחירים אפילו בחצי לעומת תעריפי הקיץ. בישרוטל מדגישים כי המחירים עשויים לרדת ב-10%-15% בחודש ינואר, ומחירי הדילים הכוללים טיסות נמוכים ביחס לקיץ בעשרות אחוזים: לדוגמה, דיל הכולל טיסות ו-3 לילות בסוף שבוע עולה דרך ישראייר 2,700 שקל - בקיץ מחיר החבילה ללא טיסות עמד על 4,000 שקל ללא טיסות.

במלונות ים המלח או במלון בראשית במצפה רמון אין חגיגת מחירים החורף, משום שהאזור זוכה לתיירים גם בעונת החורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפון: מהנחה ועד הטבות נלוות

הצפון הירוק והשופע בחורף מקסים במיוחד בימים אלה, ומספק אטרקציות לבילוי משפחתי או זוגי בכל אווירה - על טהרת הטבע, נדידת ציפורים, סיורי יקבים, ספורט ועוד.

בכפר בלום מלון פסטורל חנך אגף בוטיק ובו 45 חדרים. בחורף מציע המלון את תוכנית "פסטורליה בצלילים" - סופי שבוע מוזיקליים ב-1,900 שקל ללילה לזוג (פנסיון מלא), וכן סיורים באזור ללא תשלום. הילדים מוזמנים להתארח במתקני הספא ללא תשלום.

מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ. גלובס
מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ/גלובס

במלון הגושרים מחירי החורף נמוכים בכ-25% מהקיץ. ברימונים גלי כנרת מבצע החורף כולל לילה שני ב-50% הנחה.

במלון הסקוטי המחירים אחידים כל השנה, ומזנקים בחגים היהודיים והנוצריים. בחורף מציע המלון חבילת ספא (בשיתוף עם חברת ל'אוקסיטן) ב-300 שקל עבור שני טיפולים.

לעומת זאת, בספא וילג' שבחמת גדר המחיר הוא מ-1,800 שקל לזוג, כשבקיץ מדובר ב-1,540 שקל, אך בחורף המחיר כולל שני טיפולים בספא.

ירושלים: זה שעולה וזה שיורד

כאן המחירים אינם עקביים בכל הנוגע לעונות השנה: בחלק מבתי-המלון מחירי הלינה דווקא מתייקרים במהלך החורף. מנכ"ל מלונות גראנד מסביר כי המטרה היא לעודד תיירות ישראלית בקיץ בירושלים.

מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ. גלובס
מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ/גלובס

באחרים המגמה הפוכה: בקיסר פרימייר, למשל, לילה באמצע השבוע בחורף עולה מחצית ממחיר הקיץ: 400 שקל לעומת 800 שקל.

גם במלון היוקרתי המלך דוד, תעריפי החורף נמוכים בכ-25% מתעריפי הקיץ; ובמלונות ממילא ומצודת דוד המחיר לא משתנה לפי עונתיות השנה ועומד על כ-1,800 שקל ללילה לזוג.

תל-אביב והרצליה: ירידה של 10%-20% במחירים

חופשה אורבנית לא חייבת להיות בבירה אירופית, גם לתל-אביב יש מה להציע: שלל אתרים תרבותיים, מרכזי קניות ומקומות בילוי שיאפשרו לכם בקלות להרגיש בחו"ל.

המחירים בעיר הגדולה בעונת החורף לא ניחנים בצניחה בדומה למחירי אילת, אבל הם נמוכים ב-10%-20% בימים אלה. הסקרנים יכולים גם לקבל טעימה מוזלת ממלון היוקרה החדש ריץ' קרלטון.

מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ. גלובס
מחירי חופשות חורפיות ברחבי הארץ/גלובס
  • עוד באותו נושא:
  • חופשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully