וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי ברמת השרון: 720 דירות בשכונת מורשה

שלומית צור

10.12.2013 / 15:33

7 בנייני רכבת הכוללים 180 דירות ישנות יהרסו במתחם אילת בשכונת מורשה בעיר, ובמקומן יוקמו 720 דירות חדשות ב-7 מגדלים הכוללים חניונים תת קרקעיים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת השרון אישרה אתמול תוכנית פינוי בינוי במתחם אילת בשכונת מורשה בעיר, שתקים חברת אאורה ישראל. על פי התוכנית, 7 בנייני רכבת הכוללים 180 דירות ישנות יהרסו, ובמקומן יוקמו 720 דירות חדשות ב-7 מגדלים הכוללים חניונים תת קרקעיים. כמו כן במסגרת התוכנית שאושרה 20% מהדירות בפרויקט יהיו בנות 3 חדרים, ויהיו מיועדות לתושבי רמת השרון. התוכנית צפויה לעבור לבחינתה של הוועדה המחוזית בימים הקרובים.

פינוי בינוי ברמת השרון. יחצ, גלובס
פינוי בינוי ברמת השרון/גלובס, יחצ

בחודש מארס האחרון, זכתה חברת אאורה ישראל במכרז שפירסמה החברה הכלכלית של עיריית רמת השרון בשיתוף חברת רימונים ובשיתוף התושבים, לבחירת יזם להקמת הפרויקט. אאורה, בשיתוף חברת מליבו שתהיה הקבלן המבצע של הפרויקט, זכתה במכרז לאחר שהציעה לכל דייר מפונה דירה חדשה בתוספת 53 מ"ר לשטח דירתו הקיימת, ושדרוג של 3 קומות מעל הקומה בה הוא מתגורר כיום. אאורה גברה על חברות נוספות שהתמודדו במכרז ביניהן חברת תדהר, חברת אפריקה ישראל, וחברת ים סוף שבשליטת אלי פפושדו.

במסגרת הפרויקט, קודם יוקמו המגדלים החדשים, אליהם יעברו מיד הדיירים המפונים מדירותיהם הקיימות, ורק לאחר מכן ייהרסו הבניינים הקיימים. הליך שחוסך מהדיירים את ההכרח לשכור דירות למשך תקופת הבנייה, ומגדיל את תחושת הוודאות של הדיירים. עד כה חתמו 70% מדיירי מתחם אילת על הסכמה לביצוע הפרויקט.

פינוי בינוי ברמת השרון. יחצ, גלובס
פינוי בינוי ברמת השרון/גלובס, יחצ

יש לציין כי בשכונת מורשה ברמת השרון מקודמים בימים אלה מספר פרויקטים של פינוי בינוי, שמימושם נמצא בשלבים שונים, כאשר את המתקדם ביניהם ברחוב החלוץ בשכונה, מקימה חברת תדהר, במסגרתו יוקמו 192 דירות חדשות במקום 48 הדירות הקיימות כיום.

מעיריית רמת-השרון נמסר: "אנו פועלים בנחישות לקדם את התכנית חסרת התקדים, שתוסיף למגמת שדרוג אזור מורשה בפרט ורמת השרון בכלל. בעשור האחרון קידמנו תהליכים רבים שהביאו לשיפור איכות החיים בעיר וגם פרויקט זה יתרום לשיפור משמעותי באיכות חיי התושבים, תוך דגש על סביבה ירוקה ומחודשת".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully