וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם קיבוצי נחתם בנייר חדרה

יוסי ניסן

12.12.2013 / 8:32

לאחר כחודש של שביתות סכסוך בין ההנהלה לוועד העובדים בחברה הנמנית עם קבוצת אי.די.בי, נחתם הסכם והעובדים חוזרים לעבודה מלאה

לאחר כחודש של סכסוך בין ההנהלה לוועד העובדים, ושביתות במפעל נייר חדרה, ההסתדרות מוסרת הבוקר (ה') כי נחתם הסכם קיבוצי בין הצדדים והעובדים חוזרים לעבודה מלאה. לדברי ההסתדרות, פרטי ההסכם יפורסמו בהמשך היום.

אבי ניסנקורן מההסתדרות אמר הבוקר: "אני מברך את ועד העובדים וההנהלה על האחריות שגילו ושמח שמאות משפחות לא נכנסות למעגל האבטלה ופרנסתן ניצלה".

הסכסוך בין העובדים להנהלת החברה הנמנית עם קבוצת אי.די.בי החל בתחילת נובמבר, ובתחילתו ההנהלה השביתה בעצמה את מערך הייצור הכולל 370 עובדים, לאחר שהעובדים הם אלה שהשביתו את המכונות.

בהנהלה טענו כי במפעל מכונות רגישות שלא ניתן לכבות ולהדליק בלחיצת כפתור, וכי עד שהעובדים לא יבהירו כי אין בכוונתם להימנע מהשבתות מלאות, לא ניתן יהיה לחדש את העבודה במפעל בשל מה שהגדירו כסכנה בטיחותית.

מהות הסכסוך סבבה סביב דרישת ההנהלה לבטל את "הטייס האוטומטי" שמעלה את שכר העובדים בכל שנה ב-4.5% ובמקביל לבצע קיצוץ נוסף בעלויות השכר לאור הפסד של מעל 60 מיליון שקל ברבעון השלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • נייר חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully