וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: ישראל מחדשת את הטיסות הסדירות לטורקיה

קובי ישעיהו

18.12.2013 / 13:20

שר התחבורה: "בשורה חשובה עבור חברות התעופה הישראליות שעד כה נמנע מהן לנחות בשדות התעופה בטורקיה בשל בעיות ביטחון". הטיסות הסדירות לטורקיה הופסקו לפני יותר מ-5 שנים

שר התחבורה ישראל כץ  מכריז על תכנית המכרזים לפתיחת שני נמלים נוספים, יולי 2013. יואב דודקביץ'
החתימה על מסמך חידוש הטיסות התאפשרה לאחר שהשלטונות הטורקים נענו לדרישות הביטחון הישראליות . ישראל כץ/יואב דודקביץ'

הישראלים יחזרו לאנטליה? ישראל תחדש את הטיסות הסדירות לטורקיה לאחר הפסקה של יותר מחמש שנים. כך הודיע היום שר התחבורה, ישראל כץ. מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום ועמיתו הטורקי בילאל אקשי, חתמו אתמול באנקרה על הסכם המאפשר את חידוש הטיסות של חברות תעופה ישראליות לטורקיה. זאת, לאחר שיחות שנערכו בין רשויות התעופה של שתי המדינות, במהלך חודשים האחרונים.

חברות התעופה הישראליות הפסיקו לחלוטין את הטיסות הסדירות והשכר לטורקיה לפני יותר מ-5 שנים בשל מחלוקת בנושא סידורי האבטחה, בשדות התעופה בהם נחתו חברות התעופה הישראליות.

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי "מדובר בבשורה חשובה עבור חברות התעופה הישראליות שעד כה נמנע מהן לנחות בשדות התעופה בטורקיה בשל בעיות ביטחון ועתה יוכלו להתחרות בתנאים שווים עם חברות התעופה הטורקיות".

החתימה על מסמך חידוש הטיסות התאפשרה לאחר שהשלטונות הטורקים נענו לדרישות הביטחון הישראליות ולאחר שישראל קיבלה תשובות מספקות ופתרונות לכל הסוגיות הביטחוניות שהועלו על ידה במהלך השיחות.

רום מסר כי חברות התעופה הישראליות יוכלו לטוס לטורקיה כבר בקיץ 2014. בכוונת רשות התעופה האזרחית לאפשר לכל החברות הישראליות לבצע טיסות לטורקיה.

מנהל רשות התעופה האזרחית ציין כי השיחות נערכו באווירה עניינית וידידותית. לדבריו, לאורך כל השיחות הפגינו הטורקים רצון טוב ונכונות לחדש את טיסותיהן של חברות התעופה הישראליות לטורקיה.

בעקבות ההסכם שנחתם יוכלו חברות התעופה הישראליות לבצע טיסות סדירות וטיסות שכר לטורקיה ללא כל הגבלה. יצויין, כי חברות התעופה הטורקיות מבצעות כיום יותר מ-60 טיסות שבועיות לישראל והטיסו השנה למעלה ממיליון נוסעים בין המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully