וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית איזקסון פורשת מתפקידה כיו"ר חברת ישראכרט

22.12.2013 / 11:01

איזקסון: "נוהל בנקאי 301 קבע כי דירקטור בחברת-אם אינו יכול להיות באותה עת דירקטור של חברת-בת. אחרי התלבטות קשה, החלטתי לעזוב את תפקידי בישראכרט

אירית איזקסון. צלם: תמר מצפי, גלובס
כבר בשנת 2011 קרא בנק ישראל להפסיק את ריבוי התפקידים של איזקסון בבנה"פ/גלובס, צלם: תמר מצפי

אירית איזקסון, יו"ר הדירקטוריון של ישראכרט, הנמצאת בבעלותו של בנק הפועלים, מסיימת את תפקידה בישראכרט לאחר 5 שנים. נזכיר כי בתחילת 2012 אישר דירקטוריון ישראכרט את הארכת כהונתה עד סוף 2013, כלומר היא הייתה אמורה בכל מקרה לסיים את תפקידה בסוף החודש. איזקסון תישאר חברת הדירקטוריון של בנק הפועלים.

עלות שכרה של איזקסון בבנק הפועלים עמדה על 4.5 מיליון שקל בשנת 2012 (עבור תפקידה כיו"ר ישראכרט וכדירקטורית בבנה"פ). ביולי 2012 ייעצה אנטרופי לאשר שכר של עד 3.4 מ' ש' לאיזקסון.

כבר בשנת 2011 קרא בנק ישראל להפסיק את ריבוי התפקידים של איזקסון בבנה"פ תוך שהפיקוח על הבנקים היה מוכן להעניק "פרק זמן סביר" לשם כך.

"נוהל בנקאי 301 קבע כי דירקטור בחברת-אם אינו יכול להיות באותה עת דירקטור של חברת-בת. המפקח על הבנקים אפשר לי להמשיך בכהונתי עד סוף שנת 2013. אחרי התלבטות קשה, החלטתי לעזוב את תפקידי בישראכרט ב-31 לדצמבר ולהישאר כחברת דירקטוריון בנק הפועלים", כתבה איזקסון בהודעת הפרישה שלה.

בתגובה על פרישתה של איזקסון מתפקיד יו"ר ישראכרט, מסרו יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים, יאיר סרוסי, ומנכ"ל הבנק, ציון קינן: "במשך חמש שנים הובילה אירית איזקסון במקצוענות וביושרה ראויים לכל שבח, את ישראכרט להישגים גדולים, וביצרה את מעמדה של החברה כמובילה בענף כרטיסי האשראי בישראל. בהובלתה של אירית התמודדה ישראכרט בהצלחה עם שינויים רגולטוריים משמעותיים בשוק כרטיסי האשראי, הרחיבה את מוטת עסקיה, ויזמה את יישומם של חידושים טכנולוגיים מתקדמים בפעילות החברה, תוך טיפוח מתמיד של יחסי עבודה טובים והוגנים עם העובדים ומנהלי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully