וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון IDB יפסיק לתמוך בהצעת גרנובסקי-דנקנר

אפרת פרץ

22.12.2013 / 12:32

בשבוע שעבר מסרו נאמני אג"ח אי.די.בי אחזקות לדירקטוריון מכתב בו הם דרשו כי מקופת החברה לא תוצא עוד כל הוצאה כספית לשם קידום הצעת קבוצת גרנובסקי-דנקנר

נוחי דנקנר בהחלטה התיק אי. די.בי , דצמבר 2013. דרור עינב
בית המשפט פסק נגד הצעת דנקנר/דרור עינב

דירקטוריון אי.די.בי הודיע היום (א') לבורסה כי יפסיק לתמוך בהצעת גרנובסקי-דנקנר. "על-אף שלעמדת דירקטוריון החברה, גיבושה והגשתה של הצעת ההסדר מטעם החברה וקבוצת המשקיעים (גרנובסקי-דנקנר, א' פ') היתה לטובת החברה ונושיה והיא תרמה להשאת הערך לנושי החברה, לא תמשיך החברה לשאת בהוצאות הכרוכות בקידומה של ההצעה" .

נזכיר כי בשבוע שעבר מסרו נאמני אג"ח אי.די.בי אחזקות לדירקטוריון החברה מכתב בו הם דרשו כי "מקופת אי.די.בי אחזקות לא תוצא עוד כל הוצאה כספית, ולא יעשה שימוש במשאבי החברה לשם קידום הצעת המשקיעים (קבוצת גרנובסקי-דנקנר, א' פ') ומימון ההליכים המשפטיים שתכליתם המשך קידום הצעת המשקיעים על פני הצעת ההסדר שאושרה, לרבות באמצעות הגשת ערעור על החלטת ביהמ"ש המחוזי".

בנוסף הם דרשו כי דירקטוריון החברה "ישיב לאלתר את כל הסכומים שהוצאו עד היום מקופת החברה בקשר עם הצעת המשקיעים", ומציינים כי אם לא ייעשה כן בעצם כך יהיו חשופים כל חברי הדירקטוריון לתביעות אישיות.

נציין כי פעולות אלו מגיעות בעקבות החלטת ביהמ"ש המחוזי משבוע שעבר, שאישר את הצעתם המשותפת של אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה - בה בחרו מחזיקי האג"ח. ביהמ"ש, שדחה את טענות קבוצת גרנובסקי-דנקנר, אף הדגיש כי הוא אינו רואה בהצעתם כהצעת החברה אלא כהצעה של קבוצת משקיעים עמה נמנה גם בעל השליטה הנוכחי.

  • עוד באותו נושא:
  • IDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully