וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תשלמו על סנדוויץ' ענק בבית קפה איטלקי?

דפי הירשפלד

24.12.2013 / 14:03

כוס קפה נמכרת באחד מבתי הקפה בעיר ב-1.2 אירו (כ-5.7 שקלים) כאשר הקונה מקבל גם את "הזכות" לשבת בבית הקפה ואפילו קצפת ללא הגבלה. ברולדין מסבירים לכם שאיכות שווה כסף?

אוכל באיטליה. דפי הירשפלד-שלם, גלובס
אוכל באיטליה/גלובס, דפי הירשפלד-שלם

רשת קופיקס שהושקה לאחרונה הציתה את הוויכוח באשר ליוקר מוצרי המזון והשתייה בבתי הקפה בישראל. חלק מהמתחרים הגיבו בהורדת מחירי הקפה לקחת לכ-7 שקלים ויצאו במבצעים נקודתיים, אך מלחמת מחירים עזה עדיין לא רואים בשוק. מעל לכל מרחפת הטענה לפיה לא ניתן להרוויח ממכירת מוצרים במחירים כה זולים. האמנם?

הצצה קטנה למתרחש ברומא, בירת איטליה, מגלה עולם אחר לגמרי. כך, למשל, כוס קפה נמכרת באחד מבתי הקפה בעיר ב-1.2 אירו (כ-5.7 שקלים) כאשר הקונה מקבל גם את "הזכות" לשבת בבית הקפה ואפילו "יזכה" בקצפת ללא הגבלה.

אוכל באיטליה. דפי הירשפלד-שלם, גלובס
אוכל באיטליה/גלובס, דפי הירשפלד-שלם

פיצה לפי משקל נמכרת גם כן במחירים שנחשבים דמיוניים בישראל. בתמונה המצורפת ניתן לראות פיצה במשקל 300 גרם שהספיקה אפילו ל-2 סועדים, במחיר של 2 אירו בלבד (כ-9 שקלים). בתמונות ניתן לראות גם כריכי ענק עם תוספות שונות ומגוונות (בשרים, אנטיפסטי וכו') במחיר של 1.9 אירו (כ-9 שקלים).

מה לגבי האיכות? במבחן הטעימות שלנו המוצרים זוכים לציון משובח, כיאה לאיטליה. המודל האיטלקי מוכיח, אם כן, שניתן למכור מוצרי מזון ושתייה בבתי קפה בזול (וכנראה עדיין להרוויח), במקום לשווק כריכים ב-30-40 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully