וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט במבצע: 100 שקל לטריפל ל-3 חודשים

גד פרץ

1.1.2014 / 11:16

תצא בקמפיין לעידוד המעבר ל-100 מגה מתוך מטרה לספק את כל צרכי הבית. אחרי שלושה חודשים המחיר יחזור לרמתו הרגילה

2014 נפתחת בסערה בשוק התקשורת, ולאחר שבזק בינלאומי החלה במבצע חלוקת דקות חינם לשיחות לחו"ל, היום (ד') יוצאת הוט במבצע אגרסיבי לקידום מכירות חבילת הטריפל שלה וקידום מהירות ה - 100 מגה ביט בשנייה.

החברה הודיעה כי היא יוצאת במבצע ובקמפיין שייקרא משיקה החברה מבצע "טריפל"MULTI SURF, המציע ללקוחות שיצטרפו אליה, טריפל הכולל: טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים + עשרות ערוצי פרימיום, קו טלפון ביתי ללא הגבלה ותשתית אינטרנט של 100 מגה, והכל ב- 100 שקלים לחודש למשך 3 חודשים ראשונים. לאחר מכן המחיר חוזר לרמתו הרגילה, בהתאם לחבילות שהלקוח בוחר.

סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק בהוט אמרה "מסקר שערך לאחרונה מכון המחקר "מידע שיווקי", עולה כי, במשק בית בישראל יש בממוצע 7 מכשירים המחוברים לאינטרנט (מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ועוד). נתון זה מבהיר באופן חד משמעי, את הצורך הממשי ברוחב פס, לחוויית גלישה מהירה ואיכותית. כחברה היחידה המספקת 100 מגה ברחבי הארץ, הוט נותנת את המענה המיטבי לצורכי האינטרנט הגדלים והולכים של הציבור הרחב".

החברה דיווחה היום שכ-200 אלף לקוחות אינטרנט, המהווים מעל ל-25% מלקוחות האינטרנט של החברה, כבר גולשים במהירות של 100 מגה.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully