וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי השקעות שכרה את צבי האוזר לסיוע מול הדיירים

אורי חודי

2.1.2014 / 16:31

מזכיר הממשלה היוצא צבי האוזר ייפגש עם הדיירים וגורמים שונים כדי לעזור בהתמודדות עם המשבר בחברה בעקבות קריסת המרפסות בחדרה

צבי האוזר. נמרוד סונדרס
"אני אפגש עם כל הצדדים, עם גורמים בעירייה, ונלמד את המקרה. ". צבי האוזר/נמרוד סונדרס

חברת גינדי השקעות שכרה את שירותיו של מזכיר הממשלה היוצא צבי האוזר לגשר בין החברה לדיירי שני הבניינים בחדרה. האוזר שהסכים לתפקיד יחל במגעים בין הצדדים כבר בימים הקרובים.

עוד בנושא:

"קריסת המרפסות - אזהרה לקראת ורסאי הבא"
קריסת המרפסת בחדרה: ביטולי הזמנות מהקבלן

החברה, המתמודדת בשבועיים האחרונים עם משבר קשה בעקבות קריסת המרפסות באחד מבנייני המגורים בחדרה, פנתה למזכיר הממשלה היוצא, האוזר, כדי לסייע בגישור בין החברה לבעלי הדירות.

בשיחה עם "גלובס", אישר האוזר כי הסכים לתפקיד והוסיף: "החברה שכרה את שירותיי כדי למצוא פיתרון. הם הסכימו להתנייה שלי שהפעילות שלי תהיה עצמאית לחלוטין. אין כאן התייבות למציאת פיתרון והחברה לא התחייבה לקבל את הפיתרון שאגיע אליו".

עוד מסר האוזר ל"גלובס": "בשני הבניינים בחדרה יש 76 משפחות שרואות עצמן כנפגעות ואני אנסה למצוא את הדרך לגשר בינן לבין החברה. אני אפגש עם כל הצדדים, עם גורמים בעירייה, ונלמד את המקרה. זו משימה משמעותית ויש לה פיתרון אותו אני אנסה למצוא".

יש לציין שמדובר בדבר הראשון שעושה האוזר לאחר פרישתו מתפקיד מזכיר הממשלה כאשר רק אתמול הסתיימה תקופת ההסתגלות שלו.

מחברת גינדי השקעות נמסר: "החברה מחוייבת בראש ובראשונה למציאת פתרון הוגן, ראוי ומוסכם לדיירי שני הבניינים בחדרה. החברה פנתה למזכיר הממשלה היוצא, עו"ד צבי האוזר, על מנת שיגבש פתרון מוסכם בין החברה לבין דיירי שני הבניינים בחדרה הן בטווח המיידי והן לטווח הארוך. האוזר יפעל באופן עצמאי מול הדיירים, הרשויות והחברה על מנת להביא לפתרון הוגן וראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully