וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משה: ניהלו מסע לחצים שאצרף את דנקנר לקבוצה

אחרי הכרעת בית המשפט המחוזי שהעבירה את השליטה באי.די.בי. לידי מוטי בן משה טוען איש העסקים כי אנשי דנקנר ניהלו נגדו מסע הכפשות. דנקנר: "שקר וכזב"

צילום: דניאל בוק, דוד קורן; עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'
מוטי בן משה בבית המשפט השבוע. דרור עינב
"לא אני השמדתי את ערך כספי המשקיעים". מוטי בן משה/דרור עינב

איש העסקים מוטי בן משה מתח היום (ראשון) ביקורת חריפה על התנהלותו של נוחי דנקנר לאחר ששופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין פסק כי השליטה בקבוצת אי.די.בי. תילקח מדנקנר. לדברי בן משה, "למרות שלא אני השמדתי את ערך כספי המשקיעים, ולמרות שלא אני הוא זה שהימר בכספי האזרחים והחוסכים, הוביל מר דנקנר במהלך השבועות האחרונים מסע הכפשה בזוי, נחשפנו לספינים תקשורתיים ולאתרים שעודם מגויסים לשירותו".

עוד בנושא:
מקורות המימון אושרו: אי.די.בי תועבר מידי נוחי דנקנר
מה הקשר בין בעל השליטה החדש באי.די.בי לשלום דומרני?

"היום מותר לחשוף שמסכת הפרסומים הללו אינה אלא חלק ממסע לחצים הזוי, עם מסר שחזר על עצמו: צרף את דנקנר לקבוצת אקסטרה - ומסע ההכפשה ייפסק", המשיך בן משה. "לא ניכנע ללחצים מרומזים יותר או פחות. אבל מאחר שהספינים לא פוסקים, אפילו לא בשעות אלה, ואין לי ספק שעד הקלוזינג עוד נכונו לנו עלילות והכפשות, ראוי שהציבור ישקול כל מידע מגמתי נוסף שיתפרסם".

לדברי בן משה, הוא אינו זר לסביבות פעולה תחרותיות. "קבוצת אקסטרה לא הגיעה לאן שהגיעה בלי שאבין דבר או שניים בתחרות. אבל מה שהתרחש בחודשיים האחרונים לא הייתה תחרות בין שתי קבוצות על אי.די.בי. זה היה מאבק בו צד אחד הרגיש כי החברה שייכת לו וכי למשקיעים ולנושים ולבעלי העניין אין זכות כלל להציע עתיד אחר, עתיד חדש. מהמקום הזה של תפיסת ה-'מגיע לי' החלה מערכת כוחנית, שקרית ונבזית בה הכול היה מותר", טען בן משה.

בן משה ברך על החלטת בית המשפט. "כפי שנכתב בפסק הדין, הרי שהבדיקה המקיפה והמלאה שאיתה שיתפנו פעולה באופן מלא קבעה חד משמעית כי כפי שהצהרתי, אני הבעלים היחידי של קבוצת אקסטרה ומקורות העסקה באים מהפעילות העסקית השוטפת של הקבוצה. יתרה מזאת, נקבע בפסק הדין כי לקבוצה יכולת לעמוד בהתחייבויות העתידיות שלה במסגרת הסדר הנושים. עוד נקבע כי לא נפל מתום כלשהו בנוגע לקבוצת אקסטרה ואלשטיין", אמר בן משה. "ככל שלמדנו, זה תהליך שמעולם לא נעשה בישראל לאף משקיע, באף הסדר חוב, בוודאי לא למי שכבר הפקידו למעלה מ-100% מכספי ההסדר עוד לפני אישורו בבית המשפט".

ממשרדו של נוחי דנקנר נמסר: "דבריו של בן משה הם שקר וכזב. דנקנר או מי מטעמו לא פנה לבן משה כדי להצטרף אליו ואף לא היה מעוניין בכך, כפי שאינו מעוניין בכך עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully