וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרכבת פתחו בעיצומים: "ההנהלה מפרה הסכמים"

7.1.2014 / 11:30

ועד העובדים מדגיש: צעדי המחאה לא יפגעו בנוסעים. במסגרת העיצומים, לא יבצעו הפקחים ביקורת כרטיסים ועובדי המוסכים יעבדו במתכונת מצומצמת

עובדי הרכבת פתחו היום (ג') בעיצומים בעקבות מה שהם מכנים "הפרת הסכמים שיטתית שנוקטת ההנהלה". בוועד עובדי הרכבת מדגישים שהנוסעים לא יפגעו ותנועת הרכבות תתקיים כסדרה.

לפני כשנה נחתם הסכם להסדרת מערך התחזוקה ברכבת בין ההנהלה לוועד ולהסתדרות. במסגרת ההסכם נקבע כי חלק מעבודת התחזוקה יועבר לחברה קבלנית חיצונית תוך הפרדה מלאה בין עובדי הרכבת לעובדי הקבלן, ותוך הסדרת זכויות העובדים שיפגעו כתוצאה מההסדר.

"עובדי הרכבת קיימו את ההסכם אולם ההנהלה ביקשה לדחות את מועד הכניסה של הקבלן מחודש ספטמבר 2013 להיום, בין היתר כדי להיערך ליישומו, לרבות בנושא הסדרת זכויות העובדים; אולם ההנהלה אינה עומדת בהתחייבות למרות כניסת הקבלן", מסר ועד העובדים.

עוד נמסר כי "יצוין שעובדי הרכבת אפשרו כניסת הקבלן למרות הפרות ההנהלה והם אינם משבשים את עבודת הקבלן. בנוסף, למרות התראות חוזרות ונשנות מצד עובדי הרכבת ולמרות בקשתם לקיים עם ההנהלה הדברות אמיתית, ממשיכה ההנהלה להפר גם הסכמים אחרים ונוקטת בפעולות חד צדדיות כגון: שינויים מבניים ומכרזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully