וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מנור חיסלה את כל החזקותיה באי.די.בי

אפרת פרץ

8.1.2014 / 12:40

משפחת מנור, השותף השקט של נוחי דנקנר באי.די.בי בעשור האחרון, מכרה אתמול 4.8 מיליון מניות בהיקף של 9.5 מיליון שקל - והמניה קרסה 51%.

משפחת מנור, השותף השקט של נוחי דנקנר בגרעין השליטה באי.די.בי בעשור האחרון, חיסלה באופן רשמי את החזקותיה בקונצרן לאחר העברה השליטה לידי מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין.

היום (ד') דיווחו בנק אגוד ואי.די.בי לבורסה כי אתמול מכרה משפחת מנור, באמצעות חברת נכסי דוד לובינסקי את כל מניות אי.די.בי שהוחזקו על ידה (כ-4.8 מיליון מניות). השער הממוצע של המכירה עמד על 197 אגורות, כך שהיקף המכירה הסתכם ב-9.5 מיליון שקל.

מכירת חיסול זו היא ככל הנראה הסיבה לצניחה של 51% במניית אי.די.בי אתמול. כעת נשאלת השאלה מתי יגיע תורה של השותפה השקטה השנייה - משפחת לבנת.

משפחת מנור היא בעלת השליטה בבנק אגוד. במסגרת הסדר החוב שאושר בביהמ"ש המחוזי בת"א, תעבור השליטה מידי מנור-לבנת-דנקנר לידי אלשטיין ובן משה כאשר מניית אי.די.בי אחזקות תימחק מהמסחר בבורסה.

נזכיר כי לאחרונה הגיעו משפחות מנור ולבנת להסדר פשרה בנוגע להשבת דיבידנדים לאי.די.בי בהיקף של 74 מיליון שקל, מהם 55 מיליון שקל במזומן. (לסיפור המלא)

  • עוד באותו נושא:
  • אי.די.בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully