וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: במקום בית מעריב - מגדל בן 55 קומות

שלומית צור

8.1.2014 / 13:01

על פי התוכנית שהומלצה להפקדה בוועדה המחוזית, הכשרת הישוב בבעלות עופר נמרודי תקים במקום הבית המיתולוגי מגדל תעסוקה בן 55 קומות

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל-אביב אישרה היום (ד') תוכנית להקמת מגדל משרדים בן 55 קומות בצומת בית מעריב. התוכנית, שיזמה בעלת הקרקע חברת הכשרת היישוב בבעלות עופר נמרודי באמצעות האדריכל משה צור, חלה על שטח של 1.7 דונם, כאשר התוכנית הקיימת כוללת מבנה של עד 7 קומות ביעוד משרדים.

התוכנית החדשה שאושרה כוללת תוספת זכויות והקמת מגדל בבינוי של כ- 55 קומות בשטח של 34 אלף מ"ר, לשימושי משרדים, תעסוקה, מסחר ומלונאות. עוד כוללת התוכנית הקמת חניון תת-קרקעי, וקומה מלאה בשטח 1100 מ"ר שתירשם על שם עיריית תל-אביב ותשמש לצרכי ציבור.

במשך שנים פעל עיתון "מעריב" בתוך המשרדים בבית מעריב המיתולגי, שהיה בבעלות העיתון. בשנת 2009 רכשה הכשרת היישוב את הבניין מחברת-הבת מעריב תמורת 32.5 מיליון שקל. זאת למרות ששווי הנכס על-פי שמאות שהזמין העיתון ושכללה את הפוטנציאל התכנוני של הנכס, עמדה על 70 מיליון שקל.

לימים מכר נמרודי את שליטתו במעריב, שהמשיך להשכיר את שטחי המשרדים בבניין מהכשרת היישוב. לאחרונה פינתה מערכת העיתון את עובדיה מהבניין והעתיקה את מעונה לירושלים, בהחלטת בעליה החדשים - שלמה בן-צבי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully